مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

ارزانترین قیمت نخود کردستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود کردستان در بازارقیمت نخود کردستان در بازارانواع نخود تولید شده در کردستانفروش اینترنتی انواع نخود
قیمت نخود کردستان در بازار

قیمت نخود کردستان در بازار رقابتی چگونه است؟ از چه طریقی می توان مرکز فروش نخود کردستان را پیدا کرد؟ آیا قیمت نخود کردستان با قیمت نخود در کرمانشاه و لرستان متفاوت است؟

قیمت نخود کردستان در بازار

قیمت نخود کردستان در بازار

قیمت نخود کردستان در مقایسه با نخود کرمانشاه و لرستان تفاوت خاصی ندارد. زیرا نخود کردستان همانند انواع دیگر نخود تولید شده در شهرهای دیگر دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است. قیمت هر محصول بر اساس مرغوب بودن آن تعیین می شود. قیمت نخود کردستان به دلیل تولید زیاد و حضور پر رنگش در بازار ارزانتر از دیگر انواع نخود است

نخود کردستان به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز، زود پز و دانه درشت بوده که این خصوصیت مشتریان بیشتری را به خرید این محصول مشتاق می کند. شهرستان‌های کامیاران، دیواندره، سقز و دهگلان هر سال بیشترین میزان کشت محصول نخود را به خود اختصاص می‌دهند.

خرید از مراکز فروش نخود کردستان می تواند دست واسطه هایی که در این میان فعالیت دارند را کوتاه کند. این مرکز فروش ،مناسبترین قیمت نخود کردستان را به سراسر ایران عرضه می کند.

انواع نخود تولید شده در کردستان

انواع نخود تولید شده در کردستان

نخود انواع گوناگونی دارد که بر حسب میلیمتر اندازه گیری می شود.قیمت نخود کردستان هم بستگی به سایز نخود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

  1. نخود تک خان (سایز ۱۰)
  2. نخود دو خان (سایز ۸و۹)
  3. نخود سه خان (سایز ۷و۸و۹)
  4. نخود فلافلی(سایز۵و۶)
  5. نخود لپه ای(سایز۴و۵)
  6. نخود لشگری(در هم)

نخود درشتتر گرانترین و کمیابترین نخود در بازار است. هرچه سایز نخود ریزتر شود قیمت آن هم ارزانتر می شود.مراکز فروش زیادی در بازار در خرید و فروش نخود کردستان فعالیت دارند و بهترین روش سفارش محصول مورد نظر از طریق سایتهای خرید و فروش است.خرید به روش آنلاین بسیار مقرون به صرفه تر از روش سنتی است.

خرید آنلاین باعث می شود که مشتری قبل از خرید از قیمت انواع محصولات مطلع باشد و طبق نیاز خود محصول را خریداری کند. این مرکز فروش اینترنتی بر آن شد که انواع مختلف نخود کردستان، کرمانشاه،همدان و لرستان را به قیمت روز و قیمت کف بازار به فروش برساند. لذا جهت خرید انواع نخود با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید.

فروش اینترنتی انواع نخود

فروش اینترنتی انواع نخود توسط مجموعه بزرگانی آسیال انجام می گردد. این مجموعه با جمع آوری نخود از شهرهای کامیاران، سقز، دلفان، هرسین، کوزران،روانسر،…. و پس از سورت کردن و سایز بندی نخود در کیسه های ۳۰،۴۰ و ۵۰ کیلویی معمولی و صادراتی بسته بندی کرده آماده ارسال به سراسر ایران می کند.

خریداران محترم جهت سفارش انواع نخود می توانید فرم زیر را پر کنید و یا با شماره هایی که در سایت هست با مدیر مجموعه آسیال تماس حاصل نمایید

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پست الکترونیکی:nokhodchio@gmail.com

پذیرای تماس شما هستیم

 

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.