مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار بزرگ نخود محلی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

راه های شناخت نخود مرغوب و درجه یکمرکز فروش عمده نخود محلی در کشور

 بازار بزرگ نخود محلی درجه یک در کرمانشاه وجود دارد که نخود محلی تازه و خوش پخت را به شما عرضه می کنند. نخود محلی  دارای ارزش غذایی بسیار زیاد است که مورد توجه خیلیها واقع شده است و از پرمصرفترین حبوبات محسوب می شود.

بازار بزرگ نخود محلی درجه یک

راه های شناخت نخود مرغوب و درجه یک

راه های شناخت نخود مرغوب و درجه یکنخود مرغوب ویژگی های خاص خود را دارد و یک نخود مرغوب دارای رنگی سفید و شفاف است، طعم  شیرین دارد، زود پز است، روی پوست خود لکه ندارد، و اندازه آن درشت است. رنگ نخود هرچه بیشتر باشد رنگدانه های آن بیشتر است و اندازه آن نیز بزرگتر می شود و بالعکس هرچه نیره تر باشد کوچک تراست. نخود دارای پوستی چروکیده یا صاف است و در رنگهای سفید تا قهوه ای تیره متغیر است.  نخود بیشتر در زمین های دیم کاشته می شود و به صورت یکساله است و یکسال سال در میان با گندم و جو عوض می شود تا مقدر خاک زیاد شود و نیاز به کود های از ته نباشد.نحوه کشت نخود بروی کیفیت محصول پایانی خیلی تاثیر گذار است. اینکه چقدر آب دهید و چه کودهایی استفاده کنید همگی روی محصول پایانی تاثیر می گذارد. هرچه آب دهی به نخودها بیشتر باشد نخود عمل آمده زود پز تر و طعم شیرین تری پیدا می کند.

نوع کود استفاده شده بروی محصول ارگانیک تاثیر می گذارد برای مثال اگر مدام از کود های شیمیایی استفاده کنید کیفیت محصول پایین می آید و از حالت ارگانیک خود خارج می شود‌.

نخود محلی کرمانشاه چند نوع است که درشت های آنها را برای مصارف مثل آبگوشت مورد استفاده‌ای و ریز های آنرا برای تولید لپه استفاده می کنند‌. 

به شما توصیه می کنم حتما نخود مصرف کنید چون خواص نخود محلی خیلی زیاد است و درای فیبر فروتنی است که مانند یک برس دستگاه گوارش را پاک می کند و برای استفاده از از شب قبل آنرا خیسانده و بعد با دوتا سه لیوان آب بگذارید تا بپزد یا می توانید از کنسرو نخود استفاده کنید. دقت کنید که نوع نگهداری نخود خیلی مهم است و شما باید آنرا در محلی خنک و تاریک نگهداری کنید تا سالم بماند و آفت نزند.

مرکز فروش عمده نخود محلی در کشور

مرکز فروش عمده نخود محلی در کشورمرکز فروش نخود محلی در کشور بسیار زیاد است وای شما باید بدانید که کدام یک معتبر تر هستند و نخود محلی مرغوب تری را ارائه می دهند‌. برای خرید به طور غیر مستقیم شما باید به سایت های معتبر مجازی مراجعه نمایید و نخود محلی تازه را با قیمت مناسب سفارش دهید. قیمت نخود محلی در سایت های اینترنتی موجود است تا شما از آن اطلاع یابید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.