مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار خرید نخود آشی با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های منحصر بفرد نخود آشیفروش عمده نخود آشی در بازار
فروش نخود صادراتی

نخود یکی از حبوبات و گیاهات محبوب دارای ویژگی هایی منحصر به فرد برای سلامتی می باشد .دارای و انواع ویتامین ها ، پروتئین،  کلسیم ، فیبر ، سدیم ، مواد معدنی ، مواد مغذی ، پتاسیم و … می باشد . انواع و اقسام نخود در کشورمان تولید و کشت می شود ،یکی از مکان هایی که دارای بهترین و مرغوبترین نخود در جهان شناخته شده است کرمانشاه است که با کیفیت ترین نوع نخود در انجا کشت می شود در ایران نخود در سه سایز فلافلی (سایز ریز ) ، سه خان (سایز متوسط ) ، دو خان (سایز درشت) موجود می باشد .خواص نخود آشی عبارت اند از  : بهبود سطح اهن در بدن ، خاصیت ضد سرطانی ، پایین آوردن سطح کلسترول خون ، پایین آوردن سطح قند خون ،سلامت پوست ، سلامت مو ، ضد عفونت و … می باشد . نخود آشی دارای طعم مناسب ،قیمت ارزان و دارای خواص زیادی هستند . نخودی که یکدست باشد ،کپک زده نباشد ، طعم و مزه و بوی خوبی داشته باشد نخود مرغوبی است. نخود خاصیت آرامش بخشی و نشاط آوردی نیز دارد و برای رشد کودکان نیز مناسب است .و خوردن آن به همه ی اقشار جامعه توصیه شده و ضروری می باشد .

بازار خرید نخود آشی با بهترین قیمت

ویژگی های منحصر بفرد نخود آشی

ویژگی های منحصر بفرد نخود آشی

انواع و اقسام نخود وجود دارند که دارای طرفدار زیادی در سراسر جهان می باشد و دارای خواص متنوع و درمان بسیاری از بیماری ها می باشد . نخود آشی دارای طعم مناسب ،قیمت ارزان و دارای خواص زیادی چون سلامت پوست ،ضد عفونت،  سلامت مو ، کاهش سطح کلسترول،  کاهش سطح قند خون و .. می باشد .قیمت نخود آشی بسته به نوع ، اندازه ، کیفیت نخود ، کیفیت بسته بندی متفاوت از هم است . نخود های آشی دارای کیفیت بالا و بهتر و از مرغوبیت بالایی برخودار هستند . نخود آشی دارای طعم مناسب و خوشمزه می باشد .

فروش عمده نخود آشی در بازار

فروش عمده نخود آشی در بازار

فروش و خرید مواد غذایی نسبت به دیگر محصولات و کالاها دارای سود دهی بیشتری می باشند . امروزه تولید کننده هایی زیادی مشغول تولید مواد غذایی هستند ، ایران جز برترین تولید کنندگان نخود در جهان محسوب می شود به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا در تولید نخود . در کشورمان تولید کننده های زیادی  وجود دارند که در کار تولید نخود هستند .باکیفیت ترین و مرغوب ترین نخود در کرمانشاه تولید و کشت می شود و به صورت عمده وارد بازار های می شود .خرید به عمده به دو صورت فله ای و بسته بندی شده در اختیار مردم قرار می گیرد که هر نوع دارای ویژگی هایی خاص خود می باشد .

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.