مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار خرید نخود درشت درجه یک ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع نخود ایرانیبزرگترین عمده فروش نخود درشت ایرانی
قیمت نخود صادراتی

نخود درشت درجه یک ایرانی از جمله حبوبات بسیار پرطرفدار می باشد. بازار خرید این محصول بسیار پر رونق بوده و این به این دلیل است که نخود از خواص بسیار زیادی برخوردار است و نسبت به خواصی که دارد قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

بازار خرید نخود درشت درجه یک ایرانی

دسته بندی انواع نخود ایرانی

دسته بندی انواع نخود ایرانی اگر بخواهیم به طور کلی توضیحاتی درباره دسته بندی انواع نخود ایرانی خدمتتان ارائه دهیم باید بگوییم که نخود ایرانی به دو دسته نخود درشت و نخود ریز تقسیم می شود. نخود درشت پرطرفدارترین نوع نخود است و در میان خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

این به این دلیل است که نخود درشت در حین پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کند و جلوه بسیار زیباتری به غذا می دهد. همانطور که می دانید هر محصولی که کیفیت بالاتری داشته باشد مسلما قیمت بالاتری نیز دارد و این مورد شامل نخود درشت نیز می شود.

نخود درشت قیمت بالاتری نسبت به نخود ریز دارد و این به دلیل کیفیت و کارایی و همچنین میزان طرفداران آن می باشد. نخود ریز نیز از جمله حبوبات پرطرفدار به حساب می آید. نخود ریز در بیشتر غذاها استفاده می شود، اما به علت اینکه شکل ظاهری خود را حین پخت از دست می دهد معمولا برای تهیه فلافل استفاده می شود و نهایتا آن را چرخ خواهند کرد. نخود ریز قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نخود درشت دارد و این مورد را می توان یک مزیت بسیار عالی محسوب کرد.

بزرگترین عمده فروش نخود درشت ایرانی

بزرگترین عمده فروش نخود درشت ایرانی بزرگترین عمده فروشی نخود درشت ایرانی در واقع شرکت یا محل خاصی نیست، اگر بخواهیم بزرگترین عمده فروشان نخود درجه یک را نام ببریم می بایستی به کشاورزان دلسوز و زحمت کش اشاره نماییم. نخود ابتدا توسط کشاورزان در سرتاسر کشور کشت می شود. کشاورزان این محصول را پرورش داده و از آن نگهداری می کنند تا زمانی که به بهره برداری برسد.

سپس شرکت‌ها نخود درجه یک را از کشاورزان به صورت عمده خریداری می نمایند و به شرکت انتقال می دهند. نخود پس از انتقال به شرکت بسته بندی می شود و به دست مشتریان می رسد. شرکت‌ها نیز این محصول را با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده به دست فروشندگان بازاری می رسانند.

وقتی خریداران نخود را به صورت عمده خریداری می کنند در واقع شامل تخفیفات شرکت نیز خواهند شد و این امکان را خواهند داشت که نخود را با قیمت مناسب تر خریداری نمایند. در ایران فروش عمده نخود به کشور های خارجی نیز رونق بسیار خوبی دارد و شرکت هارا به سود خوبی رسانده است

امروزه عمده فروشان به دو روش خرید و فروش می‌کنند:

  1. روش سنتی
  2. روش اینترنتی

در روش سنتی اغلب مشتریان برای اطمینان زیاد از خرید خود به شهرها و استانهای دور سفر می‌کنند که دیگر این روش به دلیل هزینه‌ها و خطرات ناشی از آن مرسوم نیست.
روش اینترنتی که بیشتر خریداران از این روش استفاده می‌کنند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می‌کنند و خیلی راحت محصول خود را سفارش داده و در زمان معینی آن را در یافت می‌کنند

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

اینستاگرام:bazargani-asyall

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

همچنین می‌توانید فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند.

پذیرای تماس شما هستیم

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.