مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار خرید نخود سه خان اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود سه خان اعلا چیست؟توزیع عمده نخود سه خان اعلا
فروش نخود بذری

بازار خرید نخود سه خان اعلا همواره با متقاضیان بسیاری مواجه است. این نوع نخود به عنوان مرغوبترین نخود ایرانی شناخته می ‌شود و از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشد.با توجه به این موضوع علاوه بر بازار های فیزیکی آن بازار های خرید غیر حضوری آن هر روزه فعال هستند و این محصول را در حجم انبوه روزانه به صورت غیر حضوری عرضه می ‌کنند.

مشخصات نخود سه خان اعلا چیست؟

 

مشخصات نخود سه خان اعلا چیست؟ نخودها از جمله یکی از انواع محصولات کشاورزی هستند که به وفور در برخی نقاط ایران به خصوص در استان کرمانشاه کشت می شوند.

میزان کیفیت و مرغوبیت نخودها بر اساس سایز دانه بندی آنها درجه بندی می شود.به طور مثال یکی از مرغوبترین انواع نخود های ایرانی نخود های سه خان می باشند.

همان طور که میدانید نخودها بر اساس سایز دانه بندی شان، نام گذاری می شوند که غالباً نخودهایی که،در گروه نخودهای سه خان قرار می ‌گیرند از سایز های ۷، ۸ و ۹ میلیمتر تشکیل شده ‌اند.
درجه ترکیب نخود های سایز ۷، ۸ و ۹ سه خان به این نحو است که ۵۰ الی ۶۰ درصد از بار نخود های سه خان را نخودهای سایز ۸ و مابقی آن را نمونه ‌های ۷ و ۹ سانتی تشکیل داده است.

از دیگر مشخصات نخود های سه خان این است که دانه‌‌ های آنها کاملاً یک دست هستند و رنگ یکنواختی دارند و هیچ گونه ناخالصی در بار آنها دیده نمی‌شود.
لذا از کیفیت، محبوبیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و جزو محبوبترین نخود های ایرانی محسوب می ‌شوند.

از دیگر مشخصات نخود اعلای سه خان این است که در بار آنها هیچ گونه آفت زدگی دیده نمی شود.برای تشخیص این موضوع می ‌توان نمونه ‌ای از آن را در نظر بگیرید. به هیچ عنوان در بار آنها نخود های سوراخ دار موجود نیست.همان طور که می دانید مشاهده نخود سوراخ دار نشان دهنده آفت زدگی آن می باشد.

توزیع عمده نخود سه خان اعلا

 

توزیع عمده نخود سه خان اعلا

توزیع عمده نخود سه خان اعلا به روش‌های مختلفی صورت می گیرد. به طور مثال یکی از قدیمی‌ترین روش های توزیع عمده این محصول،توزیع آن به صورت فیزیکی است که این روش منسوخ شده است.

زیرا با گسترش علم و تکنولوژی نیز و نفوذ اینترنت در فرآیند توزیع محصولات، توزیع نخود سه خان اعلا نیز به صورت عمده و به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می ‌شود که اکثر تامین کنندگان و خریداران عمده این محصول طرفدار خرید غیر حضوری آن هستند. زیرا با خرید غیرحضوری آن می‌توانند صرفه جویی بسیاری در وقت و هزینه خود به انجام برسانند.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

اینستاگرام:bazargani-asyall

جیمیل:npkhodchio@gmail.com

و یا فرم سایت را پر کنید تا مشاوران مجموعه بازرگانی آسیال با شما تماس بگیرند

پذیرای تماس شما هستیم

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.