مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازرگانی انواع نخود در کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بورس انواع نخود کرمانشاه۱-نخود سایز ۶-۵۲-نخود سایز ۷-۶۳-نخود سایز ۹-۸-۷۴-نخود سایز ۹-۸۵-نخود سایز ۱۰
بازرگانی انواع نخود در کرمانشاه

انواع نخود کرمانشاه در بازرگانی آسیال با حجم بالا و قیمت مناسب به سراسر ایران عرضه می شود. نخود تک خان، نخود دوخان، نخود سه خان، نخود فلافلی، نخود لپه ای  و… فله ای و بسته بندی در اوزان مختلف (طبق خواست مشتریان) در کمترین زمان تحویل داده خواهد شد.

بورس انواع نخود کرمانشاه

در این مطلب قصد داریم که ویژگی های انواع نخود در کرمانشاه را برایتان شرح دهیم پس با ما همراه باشید

نخود کرمانشاه یکی از بهترین حبوبات در بازار ایران است که برای مصارف گوناگون دانه بندی و مورد استفاده قرار می گیرد.  اینکه چه نوع از نخود مورد مصرف مشتریان است، در حیطه وظایف بازرگانی آسیال است که بهترین نوع نخود را به شما پیشنهاد دهد.

۱-نخود سایز ۶-۵

نخود سایز 6-5

این نوع از نخود دانه ریزترین نخود است که در تهیه فلافل از آن استفاده می شود.معمولا این سایز از نخود ، در نخود پاییزه بیشتر یافت می شود. نا خالصی این نوع از نخود بستگی به برداشت محصول توسط کشاورز دارد. اما میزان ناخالصی این نوع نخود زیاد نمی باشد.

۲-نخود سایز ۷-۶

این سایز از نخود معمولا در نخود بهاره بسیار کمتر می باشد، اما با وجود تنوع نخود در کرمانشاه ، این سایز مانند سایز ۶-۵ فلافلی، در نخود پاییزه به وفور پیدا می شود و برای مصرف فلافل کاربرد دارد. از لحاظ کیفیت از نخود سایز ۶-۵ بهتر است و کمی قیمت بالاتری نسبت به آن دارد.

۳-نخود سایز ۹-۸-۷

نخود سایز 9-8-7

از انواع نخود کرمانشاه می توانید به نخود سایز ۹-۸-۷ اشاره کرد که در بورس کالای بازرگانی آسیال عرضه می شود. این سایز از نخود به نخود سه خان معروف است که عمده مصرف آن در صنایع بسته بندی و بعد پخش سراسری در کشور جهت مصارف خانگی کاربرد دارد.

۴-نخود سایز ۹-۸

نخود سایز 9-8

در دانه بندی نخود به این سایز نخود دو خان می گویند. از لحاظ کیفیت همانند نخود سه خان است با این تفاوت که دانه سایز ۷ در آن نمی باشد. علاوه بر صنایع بسته بندی و پخش کشوری در صادرات از جایگاه خوبی برخوردار است.

۵-نخود سایز ۱۰

نخود سایز 10

نخود سایز ۱۰ که به نخود تک خان معروف است که قیمت بیشتری دارد و نسبت به دیگر سایزها دارای مصرف کمتری است و مشتریان خاص خود را دارد. به دلیل تقاضای کمی که دارد تولید این سایز کمتر از دیگر انواع نخود می باشد.

البته لازم به ذکر است که این سایزها، سایز استاندارد نخود می باشد که در بعضی از مراکز فروش نمونه های مختلفی از آن را بفروش می رسانند که باعث اختلاف جزئی در قیمت این محصولات می شود.

همچنین نخود لشکری که نخودی بدون سایز بندی است توسط این بازرگانی بفروش می رسد . در این نوع از نخود فقط ضایعات آن گرفته می شود و دانه بندی انجام نمی گیرد.

بهترین انواع نخود کرمانشاه با سایز بندی های استاندارد در بازرگانی آسیال عرضه می شود مشتریان گرامی جهت سفارش نوع نخود مصرفی می توانند با مشاورین این مرکز فروش از طریق همین سایت ارتباط بگیرند.

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.