مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بهترین قیمت نخود بسته بندی در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت حبوبات نخودآخرین قیمت خرید نخود بسته بندی در بازار

بهترین قیمت نخود بسته بندی در بازار، دارای نوسان بوده و هر ماه دچار تغییراتی می شود، قیمت نخود های بسته بندی شده بستگی به کیفیت و وزن بسته بندی شده آنها دارد، به طور کلی نخود های بسته ای ما با قیمت مناسبی به فروش می رسند‌. فروش نخود بسته بندی شده در کشور گسترش یافته است.

بهترین قیمت نخود بسته بندی در بازار

عوامل موثر بر کیفیت حبوبات نخود

عوامل موثر بر کیفیت حبوبات نخودعوامل موثر بر کیفیت حبوبات نخود، میزان آبیاری و شیوه های آماده سازی آنها در کارخانه برای فروش می باشد.

مزایای تغذیه ای ممکن است برای نخود های کنسرو شده و خشک پخته شده متفاوت باشد.  یک وعده یا یک فنجان دارای:

حدود ۲۶۹ کالری

حدود ۴ گرم چربی

۳۴ تا ۴۵ گرم کربوهیدرات (نخود کنسرو در انتهای پایین است)

۹ تا ۱۲ گرم فیبر (نخود فرنگی پخته شده در انتهای بالاتر قرار دارد)

۶ تا ۷ گرم شکر

۱۰ تا ۱۵ گرم پروتئین (نخود فرنگی پخته شده پروتئین بیشتری دارد)

برای ویتامین ها و مواد مغذی ، یک فنجان نخود دارای:

حدود ۶ تا ۸ درصد از نیاز روزانه شما به کلسیم است

حدود ۴۰٪ از نیاز روزانه شما به فیبر است

حدود ۲۲٪ از نیاز روزانه شما به آهن (برای نخودهای پخته شده خشک ، ۸٪ برای کنسرو)

کاری که نخود بسته بندی می تواند برای شما انجام دهد. آنها به کنترل قند خون کمک می کنند.  هر دو نخود کنسرو و  نخود خشک شده دارای شاخص قند خون پایین هستند.  این بدان معنی است که بدن شما آنها را به آرامی جذب کرده و هضم می کند.  همچنین ، آنها یک نوع نشاسته دارند که به آرامی هضم می شود ، به نام آمیلوز.  هر دوی این موارد به سرعت قند و انسولین خون شما خیلی سریع کمک می کند.  این برای افراد مبتلا به دیابت مفید است.

نخود های بسته بندی شده به هضم غذا کمک می کنند.  نخودها از نظر فیبر غذایی بسیار خاص هستند به خصوص فیبر محلول به نام رافینوز.  باکتریهای خوب موجود در روده شما این مشکل را تجزیه می کند تا روده بزرگ شما بتواند به آرامی آن را هضم کند.  مطالعات نشان داده است که خوردن نخود بیشتر می تواند به آسانتر و منظم تر شدن حرکت روده کمک کند.

آخرین قیمت خرید نخود بسته بندی در بازار

آخرین قیمت خرید نخود در بازارآخرین قیمت نخود در بازار، در انواع بسته بندی شده بیشتر از نخود فله ای بوده است. نخود بسته بندی به دلیل بسته بندی شدن و پاک بودن نسبت به نخود فله ای دارای قیمت بالاتری نیز هست. قیمت نخود بسته بندی بستگی به وزن نخود دارد. نخود در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی ۷۰۰ گرمی و ۴۵۰ گرمی در بازار عرضه می شود.

نخود های بسته ای می توانند به کاهش کلسترول کمک کنند.  فیبر محلول بیش از سلامت روده مفید است.  این می تواند کلسترول و کلسترول LDL (“بد”) شما را کاهش دهد.  این خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.  مطالعات نشان داده است که اگر نخود را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، می توانید کلسترول کل بدن خود را کاهش دهید.

آنها ممکن است خطر سرطان شما را کاهش دهند.  هنگامی که نخود می خورید ، بدن شما یک اسید چرب با زنجیره کوتاه به نام بوتیرات درست می کند.  در مطالعات ، بوتیرات به خلاص شدن از سلول های بیمار و در حال مرگ کمک می کند.  این ممکن است خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را کاهش دهد.  نخود همچنین ترکیبات مقابله ای با سرطان مانند لیکوپن و ساپونین ها دارد.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.