مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بهترین قیمت نخود درشت در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل مرغوبیت نخود درشت چیست؟بازار فروش انواع نخود با بهترین قیمتانواع نخود عرضه شده توسط این مرکز فروش

نخود درشت یک گیاه یک ساله است که در دسته بندی حبوبات قرار می گیرد و از مقوی ترین حبوبات محسوب می شود. نخود یکی از قدیمی ترین حبوبات است که چند هزار سال قدمت دارد.

 

دلایل مرغوبیت نخود درشت چیست؟

دلایل مرغوبیت نخود درشت چیست؟خواص نخود درشت بسیار زیاد بوده و می توان گفت دلیل اصلی پر مصرف بودن آن می باشد. در ادامه بیشتر با خواص و ویژگی های آن آشنا می شویم.

نخود دارای کلسیم فراوانی می باشد و همچنین کاهش دهنده و تنظیم کننده سطح قند خون است، که این امر موجب شده افرادی که دارای دیابت هستند به راحتی بتوانند از این خوراکی پر فایده استفاده کنند.
نخود مقدار زیادی فیبر و پروتئین دارد که به کاهش وزن افراد چاق کمک می کند. جالب است بدانید که پروتئین موجود در نخود از دیگر حبوبات بیشتر می باشد.

فیبر باعث بهبود فعالیت در دستگاه گوارش می شود که این امر مانع از یبوست می شود. نخود به خاطر کلسیمی که دارد از پوکی استخوان و سرطان سینه در زنان جلوگیری می کند.

نخود کلسترول خون را کاهش می دهد و خطر بیماری های قلبی و سکته را هم کم می دهد. مصرف نخود در شب باعث آرامش در فرد می شود. نخود دارای ویتامین های زیادی می باشد. برای مثال ویتامین A موجود برای بینایی بسیار مفید است.

نخود سرشار از آهن می باشد که باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن می شود. این محصول دارای ویتامین B نیز است که در بدن بسیار مفید واقع می شود.
نخود دارای ماده ی معدنی به نام  منگنز است که این ماده می تواند سلامت پوست را هم افزایش دهد. همچنین نخود می تواند چینه چروک را هم کاهش دهد.

کیفیت و طعم مطلوب و خوش پخت بودن دلیل مرغوبیت نخود درشت می باشد.

بازار فروش انواع نخود با بهترین قیمت

بازار فروش انواع نخود با بهترین قیمتبسیاری از افراد به دنبال خرید این خوراکی مغذی و مفید هستند اما در پیدا کردن نخود با کیفیت و مرغوب ناموفق هستند اگر شما هم جزء این افراد هستید و می خواهید با قیمت بسیار مناسب و ارزان نخود درشت خریداری کنید با ما همراه باشید.

قیمت نخود درشت در مراکز پخش عمده بسیار مناسب است. شما می توانید این نخود را به راحتی خریداری کنید و از سود آن بهره مند شوید. نخود درشت قیمت ارزانی دارد و شما می توانید از آن استفاده کافی ببرید. اوایل تابستان بهترین فرصت برای خریداری این محصول است.

همان گونه که می دانید خرید اینترنتی دارای مزایای بسیار زیادی است که از مهم ترین آنها می توان به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت اشاره کرد.

اگر شما نخود درشت را به صورت عمده خریداری کنید، می تواند در کم کردن هزینه های اضافی کمک شایانی به شما کند.

معمولا عمده فروشی های نخود در استان کرمانشاه و لرستان می باشند. اگر بتوانید مستقیم از تامین کننده محصول را خریداری نمایید، قطعا با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید خود را انجام دهید.

انواع نخود عرضه شده توسط این مرکز فروش

افرادی که خرید انواع نخود را انجام داده اند، نام نخود دوخان، نخود سه خان، نخود تک خان و نخود فلافلی برای آن ها بسیار آشناست. این نخود ها بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شوند و هر کدام در غذایی کاربرد دارند.

  • نخود سایز ۷و۸و۹ یا سه خان برای انواع آش و آبگوشت و یا غذاهای محلی مناسب است
  • نخود سایز ۸و۹ و یا نخود دوخان که مانند نخود سه خان می باشد
  • نخود سایز ۵و۶ یا نخود فلافلی که برای تهیه فلافل می توان استفاده کرد
  • نخود تک خان با سایز ۱۰ که بالاترین قیمت را دارد و مخصوص صادرات است

تمامی نخود های ذکر شده در مجموعه آسیال قابل عرضه می باشند. علاوه بر خرید می توانید مشاوره های لازم را در خصوص ارقام و سایز نخود و نحوه خرید و ارسال این محصول را دریافت نمایید.

برای ارتباط با شرکت حبوبات آسیال می توانید از طریق همین سایت با این مرکز فروش ارتباط مستقیم داشته باشید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.