مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع انواع نخود حبوبات در بازار داخلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تولید نخود حبوبات در کشورمرکز پخش نخود حبوبات درجه یک در بازار

نخود جز حبوبات حساب می شود و جزو قدیمی ترین حبوباتی می باشد که بشر توانسته آن را کشت کند . نخود بر خلاف تصور خیلی دارای بوته می باشد و اکثرا با عدس و نخود فرنگی به صورت یک سال در میان کشت می شود . از نخود در غذاهای بسیار خوشمزه ای چون فلافل و آبگوشت استفاده می شود همچنین به دلیل بالا بود کالری نخود اکثرا اشخاصی که در رژیم های غذایی بوده و قصد کاهش وزن و  چربی دارند از نخود استفاده می کنند.  پس می توان گفت خاصیت نخود حبوبات از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

توزیع انواع نخود حبوبات در بازار داخلی

چگونگی تولید نخود حبوبات در کشور

چگونگی تولید نخود حبوبات در کشورگیاه نخود تا طول ۵۰ سانتی متر رشد می کند و هم چنین ریشه آن تا عمق یک بعضا دو متری زمین هم نفوذ می کند .  نخود گیاهی بسیار محکم و قوی دارد به صورتی که در برابر سرما و خشکی مشکلی برای کشت ندارد و اکثرا در مناطق سردسیر و خشک کشت می شود . گیاه نخود دو نوع کشت دارد تابستانه و زمستانه .

زمستانه: کشت نخود در زمستان دارای نخود ریز تری نسبت به تابستان دارد که اکثرا در شرق کشور کشت می شوند .

تابستانه: کشت نخود در تابستان از کیفیت بیشتری نسبت به زمستان برخوردار است بدین صورت که دانه های درشت تر و رنگی سفید تر دارند که اکثرا در مناطق غربی از جمله کرمانشاه کشت و برداشت می شوند به  آن نیز مدیترانه ای گفته می شود .

به طور کلی نخود دارای چربی خیلی کمی می باشد و بالعکس دارای فیبر بسیار زیادی است .

برای پخت بهتر نخود بهتر است که آن را از ۱ روز قبل تر در آب گذاشته و به قولی خیس بخورد تا پخت بهتری داشته باشد . همچنین می توان از کنسرو آن استفاده کرد.

اگر نخود را در جای خشک و خنک نگهداری بگذاریم می توانیم مدت زیادی آن را سالم نگه داریم .

مرکز پخش نخود حبوبات درجه یک در بازار

مرکز پخش نخود حبوبات درجه یک در بازارایران به صورت کلی مرجع و مرکز پخش حبوبات و نخود در سطح جهان می باشند که محصولات را به دست مردم کشور های دیگر نیز می رساند.

در هنگام خرید نخود باید از کهنگی یا نو بودن محصول اطمینان پیدا کرد و از آن جایی که نخود جایگزین گوشت قرمز می باشد باید دقت بالایی در انتخاب آن به خرج داد . پس بهترین راه خرید محصول از جایی است که علاوه بر کیفیت قیمت نخود حبوبات آن مناسب باشد .

ولی به طور کلی بهترین نوع این محصول نخود درجه یک در بازار های کرمانشاه می باشد زیرا اعلاترین و مرغوب ترین نخود ایران مربوط به این قسمت می باشد که شامل پاییزه و زمستانه می باشد .

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.