مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع انواع نخود پاییزه درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل مرغوبیت نخود پاییزه چیست؟ عرضه کننده نخود پاییزه درجه یک

نخود پاییزه در اواخر فصل پاییز کاشته می‌شود و توسط آب باران آبیاری می‌شود و در اوایل فصل تابستان قابل برداشت است. این محصول یکی از بهترین حبوبات های موجود در بازار حبوبات کشور می‌باشد که ویژگی های خاص خودش را دارد.  این نوع از نخود  نسبت به نخود بهاره عملکرد بهتری در از بین بردن آفت‌ها دارد.

توزیع انواع نخود پاییزه درجه یک

دلایل مرغوبیت نخود پاییزه چیست؟

دلایل مرغوبیت نخود پاییزه چیست؟ دلیل مرغوب بودن نخود پاییزه مقاوم بودن این نوع نخود است. همچنین این محصول به این دلیل که در فصل پاییز کاشته می‌شود و تا فصل تابستان ریشه در خاک دارد نسبت به نخود بهاره در برابر سرما و آفت‌ها و همین طور علف های هرز مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد .

نخود پاییزه نسبت به نخود بهاره زود تر به مرحله برداشت می‌رسد این محصول به دلیل قرار داشتن مدت زمان زیاد در خاک سخت تر از زمین جدا می‌شود این نوع نخود پایه بلند است و به دلیل داشتن بوته بزرگ تر می تواند محصول بیشتری را به ثمر برساند.

اکثر نخود بازار حبوبات کشور نخود بهاره است این در حالی است که نخود پاییزه از کیفیت و مرغوبیت بالا تری برخوردار است.
امروزه استان های کرمانشاه و لرستان به ترتیب بهترین تولید کنندگان نخود کشور اعم از نخود بهاره و پاییزه می‌باشد نخود کرمانشاه با بهترین کیفیت در اختیار بازار های داخلی قرار می‌گیرد و بخش بزرگی از آن به کشور های دیگر صادر می‌شود.

نخود پاییزه کرمانشاه به دلیل کیفیت و مرغوبیت همیشگی خریداران و طرفداران خاصی دارد که نه تنها تعداد شان کم نمی‌شود بلکه هر ساله به طرفداران آن افزوده می‌شود. کشت نخود پاییزه به علت وجود نیتروژن و دیگر مواد مفید موجود در ریشه آن این امکان را به زمین کشاورزی می‌دهد که در زمان کشت محصول بعدی حاصلخیز تر به نظر برسد.

عرضه کننده نخود پاییزه درجه یک

عرضه کننده نخود پاییزه درجه یک استان های کرمانشاه و لرستان به ترتیب بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان نخود پاییزه می‌باشد که کیفیت و مرغوبیت این محصول نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازار های خارجی در کشور های دیگر هم زبان زد می‌باشد.

هر ساله کشت این نوع محصول  زمین های کشاورزی حاصل خیز زیادی را در استان های کرمانشاه و لرستان به خود اختصاص می‌دهد که در فصل برداشت قریب به هزاران تن محصول نخود مرغوب و با کیفیت را به بازار حبوبات عرضه و ارائه می‌کند.

نخود پاییزه در این استان‌ها دارای بذر های متفاوتی می‌باشند که هر کدام دارای کیفیت خاص خود می‌باشند کیفیت هر یک از این بذرها با توجه به ویژگیهایی هم چون زود پز بودن و یا دیر پز بودن و اندازه دانه بذر مشخص می‌شود.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.