مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع کننده نخود فله درشت صادراتی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

توزیع نخود فله درشت صادراتیقیمت فروش جزئی و کلی نخود فله درشت صادراتیشرکت توزیع کننده انواع نخود
توزیع نخود فله درشت صادراتی در تهران

نخود فله درشت صادراتی در بازار تهران چه قیمتی دارد؟ آیا نخود فله درشت صادراتی را از بازار تهران تهیه کنیم یا شهرهای تولید کننده؟ چگونه می توانیم به بزرگترین توزیع کننده نخود فله درشت صادراتی که بهترین کالا را در اختیار مشتری قرار می دهد دسترسی داشته باشیم؟ برای ارتباط با توزیع کننده بهترین نخود درشت در تهران با کارشناسان شرکت حبوبات آسیال تماس حاصل بفرمایید.

توزیع نخود فله درشت صادراتی

توزیع نخود فله درشت صادراتی در تهران

نخود فله درشت صادراتی یکی از بهترین نوع نخود تولیدی کشور است که بیشتر تجار ایرانی از این نخود جهت صادرات به کشورهای همسایه و آسیای میانه استفاده می کنند. این نخود دانه درشتی دارد و مورد پسند همه مصرف کنندگان می باشد. بیشتر مشتریان برای تهیه این محصول تجاری، به دنبال بهترین فروشنده در بازارهای فروش نخود هستند.

توزیع کننده نخود فله درشت صادراتی، به روش سنتی و آنلاین در بازار تهران، این کالا را جهت تامین به بازرگانان ارائه می دهد. تهیه این محصول از فروشنده مطمئن، باعث می شود که بهترین نوع نخود صادراتی را انتخاب و از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشد.توزیع کننده نخود صادراتی این محصول را فله و یا در کیسه های دلخواه مشتری و در محل مورد نظر تحویل خواهد داد.

 نخود درشت صادراتی در شرکت حبوبات آسیال که یکی از بزرگترین توزیع کننده انواع نخود می باشد با حجم بالا قابل سفارش می باشد.

قیمت فروش جزئی و کلی نخود فله درشت صادراتی

قیمت فروش جزئی و کلی نخود فله درشت صادراتی

قیمت فروش جزئی و کلی تمامی محصولات متفاوت است. در فروش جزئی نخود درشت صادراتی قیمت تمام شده آن نسبت به وزنش بالاتر است و این به دلیل هزینه های جانبی، مانند بسته بندی ، دستمزد کارگران، ارزش افزوده و … می باشد. اما خرید کلی نخود صادراتی، به دلیل سفارش با حجم بالا و به صرفه بودن برای خریدار بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کند و با قیمت مناسبتری به مشتری داده می شود. البته قیمت نخود در چند سال اخیر نوسان زیادی داشت، که در قیمت نهایی انواع نخود بسیار تاثیر گذار بود.

  1. بالا رفتن قیمت ارز
  2. افزایش دستمزد کارگران
  3. افزایش هزینه تولید
  4. صادرات و واردات بی رویه نخود و ….

به همین دلایل قیمت نخود ثبات خود را از دست داده و تنها راه اطلاع از قیمت روز نخود، رجوع کردن به سایتهای خرید و فروش می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع نخود با مشاورین این مرکز فروش از طریق همین سایت در ارتباط باشید.

شرکت توزیع کننده انواع نخود

توزیع انواع نخود مانند:نخود تک خان صادراتی نمره ۱۰، نخود دوخان سایز ۹-۸، نخود سه خان سایز ۹-۸-۷ و نخود فلافلی سایز ۶-۵، به سراسر ایران توسط شرکتهای معتبر خرید و فروش نخود و حبوبات صورت می گیرد. خریداران به راحتی می توانند با این شرکتها در ارتباط بوده و سفارش خود را به آنها بسپارند.همچنین ارسال بار صادراتی به بازارهای خارجی از خدمات شرکتهای توزیع کننده انواع نخود می باشد.

چنانچه نیاز به خرید هرکدام از انواع نخود را دارید، می توانید با کارشناسان شرکت حبوبات آسیال ارتباط گرفته و نوع محصول خود را با قیمت مناسب در بسته بندیهای دلخواه و در اوزان مختلف تهیه نمایید

شرکت حبوبات آسیال یکی از توزیع کننده های انواع نخود می باشد که در زمینه خرید و فروش نخود و حبوبات به روش اینترنتی و سنتی فعالیت خود را در بازار حبوبات انجام می دهد. از طریق همین سایت می توانید با ما در ارتباط باشید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.