مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید انواع نخود لرستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی ارقام مختلف نخود لرستانبرترین تولید کننده نخود لرستان در ایران
صادرات نخود کزمانشاه

استان لرستان یکی از قطب های مهم تولید حبوبات به ویژه نخود می باشد. در استان لرستان به خصوص شهرستان دلفان تولید انواع نخود با بهترین کیفیت و مرغوب ترین نوع نخود، به وفور و به طور گسترده ای انجام می شود. لازم به ذکر می باشد که استان لرستان به تنهایی ۵۰ درصد تولید نخود در کشور را دارا می باشد. همچنین گفته می شود که نخود لرستان بسیار خوش پخت، خوش طعم و بسیار با کیفیت می باشد و همین سبب شده است که به سایر شهرها صادر شود .به طور کل گفته می شود که در سطح کشور عزیزمان ایران وقتی اسم نخود آورده می شود، مرغوب ترین نخود در لرستان خاطر نشان می شود. 

تولید انواع نخود لرستان

معرفی ارقام مختلف نخود لرستان

معرفی ارقام مختلف نخود لرستانبه دلیل کیفیت برتر و بالای تولید انواع حبوبات به خصوص نخود در استان لرستان، سبب شده است که میزان تولید آن بیشتر باشد. لازم به ذکر است که در استان لرستان انواع مختلفی از نخود ها تولید و کشت می شود. به طور مثال می توان گفت که هم در فصل بهار و هم در فصل پاییز نخود کاشته می شود که نوع هر کدام بسته به این که در چه فصلی کشت شده است متفاوت می باشد. به طور کل می توان گقت که در هر صورت کیفیت برتری را برخوردار می باشد. 

برترین تولید کننده نخود لرستان در ایران

برترین تولید کننده نخود لرستان در ایراناستان لرستان به دلیل موقعیت آب و هوایی و موقعیت زمین های کشاورزی اش حبوبات مختلف به خصوص نخود با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا تولید می شود. به همین خاطر است که در سطح تمام شهرهای ایران، استان لرستان برترین و شایسته ترین تولید کننده نخود در سطح کشور می باشد. از این رو نخود از این شهر به سایر شهرها توزیع و صادر می شود و همه ی مصرف کنندگان رضایت بسیار بالایی از کیفیت و خوش پخت بودن این نوع نخود لرستان را دارند. البته لازم به بیان است که قیمت نخود لرستان با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد. همچنین گفته می شود که به دلیل این که نقش حبوبات در سبد خانوار ایرانی بسیار مهم و مورد مصرف بالا می باشد سعی شده است که قیمت آن نیز به صرفه و مناسب باشد تا همه مصرف کنندگان بتوانند به راحتی آن را خریداری و استفاده کنند. به این نکته مهم باید اشاره شود که اگر نخود لرستان به صورت عمده و یا به صورت مستقیم از سر زمین کشاورزی خریداری شود بسیار ارزان تر می باشد. فروش نخود لرستان به صورت گسترده ای به سایر شهرها انجام می شود. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.