مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید کننده نخود ریز سه خان کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود ریز سه خان با سایزهای ۸-۷-۶تولید کننده نخود ریز سه خانمقایسه قیمت نخود ریز سه خان با انواع دیگر نخودخرید غیر حضوری انواع نخود
تولید کننده نخود ریز سه خان کرمانشاه

نخود ریز سه خان دارای چه سایزهایی است؟  تولید کننده نخود ریز سه خان در کدام استان می باشد؟ قیمت نخود ریز سه خان در مقایسه با دیگر انواع نخود چگونه است؟ اگر از فعالان بازار حبوبات هستید حتما نام نخود ریز سه خان را شنیده اید ، و میدانید که این نخود با چه سایزهایی در بازار عرضه می شود. حال در این مطلب برای مشتریانی که از این محصول اطلاعات کمی دارند مختصری از ویژگیهای این محصول را خواهیم گفت، پس با ما همراه شوید.

نخود ریز سه خان با سایزهای ۸-۷-۶

این محصول از سه سایز مختلف نخود تشکیل شده است. نخود بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود و نخود ریز سه خان تشکیل شده از سایز ۸-۷-۶ می باشد. البته نوع دیگر نخود سه خان داریم که به آن نخود سه خان اعلا و یا واقعی گفته می شود که از سایزهای ۹-۸-۷ تشکیل شده است.
این نوع از نخود (نخود سه خان)  که نخود آبگوشتی لقب گرفته از پرفروشترین انواع نخود در بازار است که تقاضای فراوانی چه در بازار داخل و چه در بازار خارج دارد.

تولید کننده نخود ریز سه خان

بهترین و بزرگترین تولید کننده های انواع نخود در استانهای کرمانشاه و لرستان هستند. به این جهت که این استانها از تولید کننده های نخود در کشور می باشند، مرغوبترین نخود را روانه بازار می کنند. چنانچه قصد خرید این محصول و حتی دیگر انواع نخود را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری محصول خود را خریداری کنید.

مقایسه قیمت نخود ریز سه خان با انواع دیگر نخود

قیمت نخود بستگی به ریز و درشتی و همچنین کیفیت آن دارد. سایز نخود اگر ریز باشد ارزانتر و اگر درشت باشد گرانتر است. نخود ریز سه خان که از دسته نخود متوسط است، قیمت مناسبی دارد. البته نخود سه خان اعلا از نخود ریز سه خان مقداری گران تر است. اما از لحاظ کیفیت با نوع اعلای خود تفاوت چندانی ندارد.

برای اطلاع از قیمت روز نخود ریز سه خان با مشاورین مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

خرید غیر حضوری انواع نخود

احتمالا برای شما پیش آمده که برای خرید محصولی نتوانید به موقع به محل مورد نظر برسید. اکنون با وجود ترافیک، بیماری در جامعه، هزینه گزاف رفت و آمد، و اتفاقات احتمالی در مسیر، و از همه مهمتر صرف وقت گرانبها ،دیگر کمتر کسی به خرید حضوری اهمیت می دهد. با گسترش اینترنت و فضای مجازی، این امکان فراهم شده که مشتریان از طریق اینترنت سفارش خود را ثبت کنند، و در زمان دلخواه و مکان مورد نظر آن را تحویل بگیرند.

شرکت بازرگانی آسیال با چند سال فعالیت در خرید و فروش انواع نخود،به تازگی مجهز به فروش آنلاین شده است تا مشتریان بدون اتلاف وقت و هزینه به راحتی محصول را سفارش داده و تحویل بگیرند. برای سفارش می توانید فرم سایت را پر کنید و یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.