مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید کننده نخود ریز و درشت کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اندازه های نخود ریز و درشتفروشنده انواع نخود در کرمانشاه
تولید کننده نخود ریز و درشت کرمانشاه

نخود ریز و درشت هر دو از جمله حبوباتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.  نخود ریز و درشت هرکدام سایز بندی مخصوص به خود را دارند، که بر حسب میلیمتر اندازه گیری می شوند.نخود ریز مخصوص فلافل، و نخود درشت مخصوص صادرات و انواع غذاها می باشد.

اندازه های نخود ریز و درشت

اندازه های نخود ریز و درشت

همانطور که می دانید نخود انواع سایزهای مختلفی دارد. در گذشته نخود را فقط با دستگاه بوجاری تمیز می کردند و ضایعات آن را از نخود جدا می کردند. اما حالا علاوه بر بوجاری کردن، همزمان نخود را سایز بندی می کنند. انواع نخود ریز و درشت کرمانشاه عبارتند از:

  • نخود تک خان (سایز ۱۰)
  • نخود دو خان (سایز ۸و۹)
  • نخود سه خان (سایز ۷و۸و۹)
  • نخود فلافلی (سایز ۵و۶)

در بیشتر مواقع به نخود تک خان و دو خان، “نخود درشت” می گویند؛ و به نخود سه خان،”نخود متوسط“، و به نخود ریز، “فلافلی” می گویند. قیمت هر کدام از انواع نخود متفاوت است. هر چه اندازه نخود درشت باشد قیمت آن بالا تر است و هرچه ریز تر باشد ارزان تر می باشد.

نخود بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود که این برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد. مثلا برای تهیه فلافل از نخود فلافلی استفاده می کنند که پایینترین قیمت نخود را دارد

بازرگانی آسیال تولید کننده نخود ریز و درشت کرمانشاه با سایز بندی های مختلف آماده ارسال این محصول به سراسر ایران می باشد

 

فروشنده انواع نخود در کرمانشاه

فروشنده انواع نخود در کرمانشاه

نخود کرمانشاه از مرغوبترین انواع نخود می باشد که توسط فروشندگان این محصول به سراسر ایران و حتی به بازارهای خارجی ارسال می شود. فروشنده انواع نخود در کرمانشاه بسیار زیاد می باشد، لذا بیشتر به روش سنتی مبادرت به فروش نخود می کنند. به همین علت خریداران برای تهیه محصول خود باید مسیر طولانی را طی کنند. اما با روش اینترنتی و در فضای مجازی می توانید فروشندگان انواع نخود را براحتی پیدا کنید و در محل مورد نظر محصول خود را تحویل بگیرید.

نخود کرمانشاه توسط بازرگانی آسیال به صورت فله و بسته بندی عرضه و توزیع می گردد مشتریان گرامی جهت سفارش محصول با مشاوران این مجموعه ارتباط بگیرند

برای تهیه نخود ارزان، باید محصول را از استان تولید کننده و همچنین در زمان برداشت نخود با قیمت ارزانتر محصول را خریداری کنید. لازم به ذکر است محصول با حجم بالا شامل تخفیف از سوی مراکز فروش می شود. بنابراین خرید بیشتر، هم برای فروشنده و هم برای خریدارن می تواند یک معامله بسیار پر سود باشد.

 

 

 

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.