مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده حبوبات نخود با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین خواص حبوبات نخودبهترین قیمت حبوبات نخود در بازار خرید
قیمت انواع نخود در بازار

حبوبات نخود یکی از قدیمی‌ترین دانه‌هایی است که چند هزار سال پیش توسط انسان کشف شد. نخود سرشار از پروتئین می باشد به همین دلیل در غذاهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا برای پخت انواع آش، آبگوشت، غذاهای محلی از نخود استفاده می‌شود. همچنین از پودر شده نخود نیز در برخی غذاها استفاده می شود.

اگر بخواهید فلافل درست کنید حتما از نخود چرخ کرده استفاده می کنید. به طور کلی به علت سرشار بودن نخود از مواد مغذی مانند پتاسیم، پروتئین، ویتامین B، نباید از مصرف نخود غفلت کرد. شاید جالب باشد بدانید نخود به صورت بوته رشد می‌کند. بوته حبوبات نخود حدود ۳۰ سانت ارتفاع دارد. مرحله کشت تا برداشت نخود، مستلزم یک سال زمان است.

خرید عمده حبوبات نخود با بهترین قیمت

مهمترین خواص حبوبات نخود

مهمترین خواص حبوبات نخود نخود خواص بسیار زیادی دارد.

  1. این محصول  سرشار از ویتامین کامل گروه B،
  2. ویتامین C،
  3. ویتامین E،
  4. اسید فولیک،
  5. مواد مغذی معدنی مانند:
  6. فسفر،
  7. روی،
  8. پتاسیم و کلسیم می باشد.

موارد ذکر شده تنها بخشی از خواص حبوبات نخود است. نخود از میزان کالری بالایی برخوردار است. اشخاصی که  رژیم کاهش وزن دارند اغلب به رژیم غذایی کم‌کالری فکر می‌کنند.

ولی به جز بالا بودن میزان کالری آن، از میزان بسیار خوبی فیبر، پروتئین و مواد معدنی برخوردار می باشد که باعث می شود نخود گزینه مناسبی برای افراد تحت رژیم باشد. وجود کربوهیدرات در نخود و کم بودن چربی آن، سبب شده است این ماده غذایی برای قلب مفید باشد و باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری قلبی و عروقی شود. نخود میزان زیادی منگنز دارد، به همین دلیل به رفع کک و مک پوست و در نتیجه زیبا سازی پوست کمک می کند. همچنین توصیه می شود افرادی که عفونت های قارچی دارند، از نخود برای رفع آن استفاده نمایند.

بهترین قیمت حبوبات نخود در بازار خرید

بهترین قیمت حبوبات نخود در بازار خریدنخود به عنوان یکی از حبوبات بسیار مقوی، مورد استفاده همه مردم قرار گرفته است. شهرهایی مانند ممقان، آذرشهر، کرمانشاه، هر ساله بخش زیادی از نخود مورد نیاز کشور را تامین می کنند. نخود ایران به برخی کشورها صادر می شود.

این محصول در تمامی شهرها یافت می شود و برای خرید آن می توانید به فروشگاه های مواد غذایی مراجعه نمایید. قیمت حبوبات نخود بسیار مناسب است و به دلیل مقوی بودن آن، ارزش آن را دارد که هر هفته حداقل یک بار از آن در پخت غذاهای خود استفاده نمایید. این محصول را می توانید به صورت عمده نیز از عمده فروشی حبوبات خریداری کنید تا با قیمت مناسب تری آن را تهیه کنید. نخود دارای ماندگاری زیادی است، اگر به صورت عمده آن را خریداری نمودید، در جای خشک و خنک آن را نگهداری کنید.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰ و ۰۹۱۸۷۳۳۴۹۶۵

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

فرم سایت را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم

پذیرای تماس شما هستیم”بازرگانی آسیال”

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.