مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده نخود لرستان با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با ارقام مختلف نخود لرستانخواص نخود لرستانمرکز خرید نخود درجه یک لرستان با قیمت مناسب

نخود یکی از حبوبات پر ‌مصرف در میان ما ایرانیان است، این محصول به خاطر خواص و ویژگی‌هایی که دارد محبوبیت خاصی دارد، نخود لرستان جز بهترین محصولات تولید شده در کشور است که به بسیاری از مناطق دیگر نیز ارسال می‌شود.

خرید عمده نخود لرستان با بهترین قیمت

آشنایی با ارقام مختلف نخود لرستان

آشنایی با ارقام مختلف نخود لرستانلرستان همواره در زمینه تولیدات کشاورزی جز استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود، زیرا این استان از نظر موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی شرایط خوبی دارد.

شهرستان دلفان در استان لرستان با عنوان قطب تولید نخود در کشور شناخته شده است، محصول این شهر دارای کیفیت بسیار خوبی است.در استان لرستان انواع نخود درجه یک، نخود‌ های سایز فلافلی یا کوچک، نخود سه خان و دو خان تولید و روانه بازار می‌شود.

انواع مختلف نخود توسط کشاورزان در این استان تولید می‌شود اما متاسفانه به دلیل نداشتن صنایع تبدیلی مناسب و شرایط آماده سازی پس از برداشت، بیشتر نخود تولیدی این استان به صورت فله به شهر‌ها و استان‌های دیگر ارسال می‌شود.نخود در لرستان به صورت یکسال در میان گشت می‌شود، پس از کشت نخود، گندم یا جو را کشت می‌کنند تا نیتروژن یا ازت خاک حفظ شود.

در شهرستان دلفان استان لرستان سالانه بالغ بر چهل هزار تن از انواع نخود تولید و روانه بازار می‌شود.نخود تولیدی در استان لرستان و کرمانشاه از لحاظ کیفیت حرف اول را در کشور می‌زند و محبوبیت زیادی نیز در میان خریداران دارد. این محصول نیاز به آب فراوان ندارد و با همان آب‌های حاصل از باران‌های فصلی رشد می‌کند و به خاطر همین موضوع کشت آن هر روزه بیشتر می‌شود.

خواص نخود لرستان

خواص نخود لرستان

نخود به خاطر فیبر بالایی که دارد از یبوست جلوگیری می‌کند. مقدار پروتئین در نخود بالا است و همین موضوع باعث می‌شود فرد پس از خوردن آن با خاطر داشتن فیبر و پروتئین احساس سیری کند و این یکی از عواملی است که از بروز چاقی در افراد جلوگیری می‌کند. نخود درجه یک لرستان دارای مقادیر زیادی

  1. ویتامین،
  2. فسفر،
  3. کلسیم،
  4. منیزیم،
  5. آنتی اکسیدان و … است.

نخود درجه یک لرستان باعث کنترل کلسترول خون می‌شود و قند خون را نیز تنظیم می‌کند.همچنین این محصول به خاطر خواصی که در خود دارد، باعث جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود. این‌ها تنها چند مورد کوچک از خواص زیاد نخود هستند.

مرکز خرید نخود درجه یک لرستان با قیمت مناسب

مرکز خرید نخود درجه یک لرستان با قیمت مناسبدر سراسر کشور مراکز فروش نخود لرستان وجود دارند که این محصول را عرضه می‌کنند. قیمت نخود لرستان در کنار کیفیت بالایی که از لحاظ سایز و پخت دارد، بسیار مناسب است. بسیاری از مراکز فروش، این محصول را به صورت عمده و با قیمتی پایین‌تر از سطح بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مجموعه بازرگانی آسیال عرضه کننده انواع نخود کرمانشاه و لرستان در سراسر کشور می باشد. لذا جهت خرید بهترین نخود لرستان با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

2

2 پاسخ به “خرید عمده نخود لرستان با بهترین قیمت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.