مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده نخود مرغوب ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود مرغوب ایرانمرکز خرید نخود مرغوب کرمانشاه
معرفی نخود پایه بلند دیم

نخود و عدس از حبوباتی هستند که به صورت یک سال در میان در زمین های زراعتی کشت می شوند و این کشت یک سال در میان به این دلیل است که نیتروژن خاک تجدید و تقویت شود و دیگر نیازی به استفاده از کودهای نیتروژن دارد نباشد . این گیاه نخود به صورت بوته ای کاشت می شود و ایران یکی از کشورهایی است که به میزان انبوه نخود مرغوب را کشت می کند و به سایر کشورهای همسایه هم صادر می کند.

خرید عمده نخود مرغوب ایران

آشنایی با انواع نخود مرغوب ایران

آشنایی با انواع نخود مرغوب ایران بازار نخود در زمان های مختلف همیشه در ایران داغ بوده است  با توجه به این که در بسیاری از غذاهای ایرانی نخود مصرف می شود نخود طرفداران زیادی در ایران دارد و نخود های ریز و درشت و صادراتی در بازار های ایران با قیمت های مناسب به فروش می رسند. میانگین تولید نخود در ایران حدود ۵۳۰ کیلوگرم در هکتار است. ایران یکی از کشورهایی است مرغوبترین نخود را تولید می کند و در بازار داخلی و جهانی شهرت زیادی دارد و تمامی کسانی که مشخصات نخود مرغوب و حبوبات را می دانند همیشه به دنبال خرید نخود مرغوب ایرانی هستند .

با توجه به این که در بازار کیفیت های مختلفی از نخود وجود دارد با توجه به میزان مرغوبیت آن می توان از بن ارقام موجود محصول مورد نظر خود را سفارش داد. در داخل کشور ایران استانهایی نظیر کرمانشاه و لرستان از جمله استانهای تولید کننده نخود مرغوب ایرانی هستند به طوری که استان کرمانشاه به یکی از قطب های تولید نخود تبدیل شده است. و خریداران زیادی که به دنبال نخود ممتاز هستند به سمت بازار های کرمانشاه و لرستان جذب می شوند. و نخود ایرانی صادر هم می شود که این صادرات نشان می دهد این محصول از کیفیت مناسبی برخوردار است.

مرکز خرید نخود مرغوب کرمانشاه

مرکز خرید نخود مرغوب کرمانشاه یکی از مهمترین تولیدات نخود مرغوب ایرانی در استان کرمانشاه انجام می شود و این استان هر ساله مقدار زیادی نخود تولید می کند که این نخود مرغوب کرمانشاه به بسیاری از کشورهای خارجی مانند عراق پاکستان و افغانستان با قیمت مناسب نیز صادر می شود اگر سری به بازار بزنید و جستجو کنید خواهید دید که در بین نخودهایی که در بازار وجود دارد نخود کرمانشاه مرغوبیت بالاتری دارد و آوازه این محصول در بازار حبوبات پیچیده است.

با توجه به این که در این منطقه آب و هوای مناسبی جهت تولید نخود وجود دارد و همچنین کشاورزان این منطقه تجربه و توانایی بالایی در تولید نخود دارند تمام فروشندگان حبوبات این موضوع را که کرمانشاه بهترین تولیدکننده نخود است را تایید می کنند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.