مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده نخود پاییزه درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

باکیفیت ترین نخود پاییزه چگونه تولید می شود؟بازار خرید بهترین نخود پاییزه کرمانشاه در ایران
قیمت انواع نخود

خرید عمده نخود پاییزه درجه یک، بسیار عالی و مقرون به صرفه است. این نخود پاییزه با کیفیت فوق العاده زیادی که دارد، فروش بسیار بالایی در کشورمان ایران داشته و خرید و فروش آن در کشور گسترش یافته است‌.

خرید عمده نخود پاییزه درجه یک

باکیفیت ترین نخود پاییزه چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین نخود پاییزه چگونه تولید می شود؟باکیفیت ترین نخود پاییزه کرمانشاه به صورت استاندارد و‌ با رعایت تمام نکات بهداشتی رعایت می شود.

 فواید تغذیه ای نخود پاییزه شبیه به خواص حبوبات است:

سرشار از فیبر است.

این یک منبع عالی از پروتئین های گیاهی است.

کربوهیدراتهای با کندی را فراهم می کند.

با توجه به مواد معدنی ، مهمتر از همه منیزیم و پتاسیم است.

با توجه به ویتامینها ، اسید فولیک (ویتامین B9) و سایر ویتامین های گروه B را به جز B12 تأمین می کند. این سرشار از لسیتین است ، نوعی چربی که با چربی های بدن توسط بدن مخلوط می شود و از آن اخراج می شود. اسیدهای چرب ضروری ، به ویژه امگا ۶ را تأمین می کند. در مورد کاربردهای آن در آشپزخانه همانطور که گفتیم ، اگر آن را با آب مخلوط کنید ، قوام مشابه تخم مرغ را به دست می آورد که می تواند به عنوان جایگزین آن در تورسیلها یا نژادها استفاده شود.  همچنین می توان از آن برای تهیه کرپ یا یکی از معروفترین غذاهای هند استفاده کرد.

خوردن نخود خام یا حبوبات دیگر به دلیل داشتن سموم و ضد تغذیه توصیه نمی شود.  این اجزا با جوانه زنی و پخت و پز کاهش می یابد.

نخودها چه ویتامینهایی دارند؟

 ویتامینهایی که در ۱۰۰ گرم نخود به رژیم غذایی ما وجود دارد:

ویتامین A: 4٪ / ویتامین B1: 41٪ / ویتامین B2: 10٪ / ویتامین B3: 29٪ / ویتامین B6: 39٪ / ویتامین B9: 93٪ / ویتامین C: 5٪ / ویتامین E: 7٪ / ویتامین K  : ۳۵۲٪

فواید مصرف نخود در سلامتی ما چیست؟ با داشتن ویتامینها و مواد مغذی زیادی ، نخود از بسیاری جهات از بدن پشتیبانی می کند.  اینها ۱۳ مزیت اصلی نخود:

۱) پروتیینها

۱۰۰ گرم نخود تقریباً ۱۱ گرم پروتئین دارد.  این تقریباً ۲۶٪ از توصیه های روزانه توصیه شده (NCA) برای پروتئین برای مردان و ۳۲٪ برای خانمها است.

این برای کودکان و نوزادان خردسال در کشورهای در حال توسعه که فاقد پروتئین در رژیم غذایی خود هستند ، بسیار مهم است.  این مورد همچنین برای گیاهخواران و گیاهخواران که تصمیم می گیرند گوشت نخورند اهمیت دارد.  پروتئین زیاد باعث می شود که نخودها جایگزین خوبی برای گوشت شوند.

بازار خرید بهترین نخود پاییزه کرمانشاه در ایران

بازار خرید بهترین نخود پاییزه کرمانشاه در ایرانبازار خرید بهترین نخود پاییزه کرمانشاه و نخود پاییزه پایه بلند در ایران رونق یافته است. نخود یک حبوبات است که حاوی ۲۰/۸۰ گرم پروتئین ، ۴۴/۳۰ گرم کربوهیدرات ، ۵٫۵۰ گرم چربی و ۴۴/۳۰ گرم شکر در ۱۰۰ گرم است و ۳۴۱ کالری در رژیم غذایی دارد.  در میان مواد مغذی آن ویتامین های B3 ، C ، K و B9 نیز وجود دارد.  علاوه بر این خواص ، نخود حاوی آهن ، فیبر و پتاسیم است.

نخود حاوی ویتامین K ، اسیدفولیک ، فسفر ، روی ، مس ، منگنز ، کولین و سلنیم است.

نخود همچنین علاوه بر اینکه منبع عالی پروتئین و فیبر عاری از سبزیجات و گلوتن است ، حاوی مقدار زیادی آهن ، ویتامین B6 و منیزیم است.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.