مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید مستقیم نخود دو خان از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بارزترین شاخصه های نخود دو خانفروش ویژه نخود دو خان با بهترین قیمت
فروش مستقیم نخود

نخود دو خان نوعی نخود است که با طعمی خاص روانه بازار شده است و برای خرید مستقیم این نوع نخود می توان به تولید کنندگان این محصول مراجعه کرد علاقمندان به خرید نخود دو خان می توانند به صورت مستقیم و یا از طریق غیر مستقیم این محصول را خریداری کنند. نخود نوعی حبوبات است که از گذشته علاقمندان خاص خود را داشته است و تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده است و به شکل های مختلفی مانند:

  • نخود فرنگی،
  • نخود سبز،
  • نخود موجود در تنقلات و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید مستقیم نخود دو خان از تولید کننده

بارزترین شاخصه های نخود دو خان

بارزترین شاخصه های نخود دو خان بارزترین شاخص نخود دو خان را می توان در سایز این محصول جستجو کرد، بنابراین نخود های دو خان هم سایز خیلی بیشتری نسبت به نخود های معمولی دارند و هم کیفیت بهتری دارند.

علاوه بر ویژگیهایی که در بالا اشاره شد شاخص دیگری نیز دارند و این است که خوش پخت تر هستند و به آسانی و در فرصت کمی پخته می شوند و همچنین قیمت آن نیز نسبت به نخود های دیگر خیلی مناسب است.

نخود های دو خان و سه خان به دلیل ویژگی های برتر و خاص به کشور های دیگر از جمله کشور های همسایه نیز صادر می گیرد و این صادرات به میزان نوسانات ارزی دارد و باید به کشورهایی آن را صادر کرد که دارای نوسانات ارزی کم تری هستند تا بتوان سود خوبی به دست آورد.

فروش ویژه نخود دو خان با بهترین قیمت

فروش ویژه نخود دو خان با بهترین قیمت فروش نخود دو خان اخیرا افزایش زیادی پیدا کرده است و دلیل آن نیز کیفیت خوب و جنس مرغوب و قیمت ارزان آن است که باعث شده است افراد زیادی در داخل و خارج از کشور این نوع محصول را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

علاقمندان به خرید این محصول می توانند به صورت مستقیم و یا از طریق غیر مستقیم این محصول را خریداری کنند. به این صورت که فردی که به طور غیر مستقیم می خواهد آن را خریداری کند می تواند از طریق وب سایت های معتبر آن را خریداری نموده و محصول مورد نظر را سفارش دهد.

نخود سه خان نیز جزوه نخود های مرغوب کشور است که این روزها خریداران زیادی دارد و قیمت آن بستگی به نوع محصول و منطقه ای است که این نوع حبوبات در آن جا رشد و نمو می کند و تولید می شود و همچنین به عمده یا کیلویی خریدن نیز بستگی دارد زیرا عمده یا فله ای خریدن باعث افزایش قیمت می شود.

فروش بیشتر این محصولات باعث گردیده است افراد بیکاری که کار نداشتند و کشاورزان نیز در این زمینه درآمدی برای خود کسب کنند و مشغول به کار گردند.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

تلگرام:t.me/bazarganiasyall

همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم

پذیرای تماس شما هستیم

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.