مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود درشت صادراتی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بی واسطه نخود درشت صادراتیقیمت نخود درشت صادراتی
فروش نخود درشت صادراتی بسته بندی شده

نخود درشت صادراتی از مرغوبترین نوع نخود می باشد.  جهت صادر کردن معمولا از نخود درشت استفاده می شود، ولی نخود های فلافلی و دوخان و سه خان هم در صادرات کاربرد دارند. نخود درشت صادراتی از جمله حبوباتی است که در بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید بی واسطه نخود درشت صادراتی

نخود درشت صادراتی

حتما برای شما پیش آمده که محصولی را خریداری نموده اید، که از قیمت واقعی آن بیشتر هزینه کرده اید، ولی به دلیل در دسترس نبودن به موقع محصول، ناچار به خرید آن شده اید. واسطه گری باعث گران خریدن محصولات ضروری می شود برای اینکه بتوان خرید بی واسطه انجام داد حتما باید از فروشنده واقعی آن محصول را خریداری نمود. اما چگونه فروشنده واقعی را پیدا کنیم؟ دو روش وجود دارد :

۱: روش سنتی

۲: روش اینترنتی

در روش سنتی برای خرید نخود درشت صادراتی،باید به شهر و استان تولید کننده نخود عزیمت کرد. اما در این روش سختی هایی وجود دارد. یکی هزینه کردن برای سفر ، و به جان خریدن اتفاقات است؛ و دیگری هدر دادن وقت گرانبها

اما روش اینترنتی که این روزها استقبال زیادی از آن می شود بهترین گزینه است، زیرا نه خبری از سفرهای غیر ضروری است و نه هدر دادن وقت. میتوان در محل کار و یا منزل سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و محصول خود را در محل مقرر تحویل گرفت. این نه تنها در داخل کشور اتفاق می افتد بلکه تاجران و بازرگانان در دیگر کشورهای دور و نزدیک از این روش استفاده می کنند.

البته دلواپسی هایی وجود دارد که باید با دقت فراوان سفارش خود را انجام دهید. مثلا خرید از مراکز فروش نا معتبر، که اینکار می تواند به شما ضرر برساند. اما چگونه از اعتبار فروشگاههای محصولات خود با خبر شویم . به این صورت با کمی تحقیق در اینترنت و یافتن مرکز فروش معتبر با سابقه چند ساله در امر خرید و فروش می توان به راحتی سفارش خود را انجام دهید.

قیمت نخود درشت صادراتی

فروش نخود درشت صادراتی

اگر تا حالا نخود عمده را خریداری کرده اید حتما متوجه شده اید که قیمت نخود درشت از قیمت نخود ریز بیشتر است و همچنین علاوه بر ریز و درشتی نخود عوامل دیگری در قیمت نخود تاثیر گذار است که در ادامه به این موضوع می پردازیم

  1. نوسانات بازار ارز
  2. زودپز بودن و یا ناپز بودن آن
  3. صادرات و واردات نخود
  4. شرایط آب و هوایی و …

همانطور که شاهد بودیم قیمت نخود در سال ۹۹ جهش بی سابقه ای را تجربه کرد؛که با بالا رفتن ارز قیمت آن نزدیک به سه برابر رشد کرد. همین باعث شد هر روز قیمت نخود بروز رسانی شود. اکنون هم که در سال ۱۴۰۰ هستیم قیمت نخود به دلیل کمبود آن در بازار در حال افزایش است . لذا از مشتریان گرامی در خواست داریم به دلیل نوسانات بازار برای قیمت روزانه نخود نیاز به استعلام از بازار فروش می باشد از صبور بودن شما کمال تشکر داریم

بازرگانی آسیال عرضه کننده انواع نخود کرمانشاه با درجه کیفی بالا و ارسال آن به صورت حضوری و غیر حضوری به سراسر ایران می باشد. همچنین نخود درشت صادراتی اعلا در بسته بندی های ۳۰ کیلویی به مشتریان گرامی عرضه می شود.

برای سفارش محصول خود با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

امتیاز به این مقاله
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.