مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید و فروش نخود پاییزه در سراسر ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود پاییزهزمان کاشت و برداشت نخود پاییزهمراکز خرید و فروش نخود پاییزه
خرید و فروش نخود پاییزه در سراسر ایران

درباره نخود پاییزه چه می دانید؟ از انواع نخود پاییزه خبر دارید؟ کدام مرکز فروش نخود پاییزه را عمده به فروش می رساند؟ بازرگانی آسیال عرضه کننده انواع نخود پاییزه ( عادل، منصور، هاشمی و…)را به صورت کلی و جزئی به سراسر ایران عرضه می نماید.

انواع نخود پاییزه

انواع نخود پاییزه

نخود دارای تنوع فراوانی است .نخود پاییزه که تنها چند سالی ست پا در عرصه تولید گذاشته، یکی از انواع مختلف نخود است. این محصول با نخود بهاره کمی تفاوت دارد. به این شکل که در پاییز کشت می شود و نیاز به آب کمی برای رشد دارد. این محصول که به آن نخود اصلاح شده هم می گویند، بازدهی بیشتری نسبت به نخود بهاره دارد.

 

علاوه بر این مزیتها ، کشت و برداشت نخود پاییزه به صورت مکانیزه ایست و دخالت دست انسان در آن کمتر می باشد.انواع نخود پاییزه عبارتند از:

  1. نخود منصور
  2. نخود عادل
  3. نخود هاشمی
  4. نخود گوگسو
  5. نخود سعید
  6. نخود آزاد
  7. نخود سارال و …

هر کدام از این محصولات شرایط آب و هوایی خاصی را می طلبد. نخود عادل و منصور و هاشمی برای مناطق معتدل و گرمسیری، نخود سعید و گوگسو و سارال برای مناطق سردسیر مورد استفاده قرار می گیرد. باید جهت کشت نخود در مناطق آب و هوایی مختلف دقت به عمل آید تا عملکرد بهتر و برداشت بیشتری به دست آید.

می توانید انواع نخود پاییزه را در حجم بالا و پایین از این مرکز فروش سفارش دهید.محصول مورد نظر طی دو تا سه روز به دست مشتریان گرامی در سراسر ایران می رسد

زمان کاشت و برداشت نخود پاییزه

بهترین زمان کاشت نخود پاییزه ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه می باشد به همین دلیل به این نخود نخود پاییزه گفته می شود.اما کشت نخود در زمستان هم دیده می شود که به کشت انتظاری لقب گرفته است . به هر حال زمان برداشت هر دو در اواخر فصل بهار است و نسبت به نخود بهاره تناژدهی مناسبتری دارد. نخود بهاره در هکتار حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو برداشت می شود اما نخود پاییزه حدودا ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ در هکتار برداشت می شود. نخود پاییزه، معمولا به دلیل تعداد فراوانی نخود در بوته، مقداری ریزتر از نخود بهاره است.

 

مراکز خرید و فروش نخود پاییزه

معمولا نخود در مناطق مناسب کشت و رشد نخود بیشتر دیده می شود . استان کرمانشاه با تولید فراوان این محصول ، یکی از مراکز عمده تولید انواع  نخود هندی پاییزه شناخته شده، که هر سال این محصول با حجم بالا تولید و روانه بازار می گردد.

علاوه بر نیاز بازار داخل ، این محصول به بازارهای خارجی کشورهای همسایه صادر می شود. فروش نخود پاییزه به این کشورها از رونق بالایی برخوردار است. به دلیل هم مرز بودن کشور عراق با استان کرمانشاه ، تجار عراقی راحتتر می توانند  انواع نخود را با حجم بالا خریداری نمایند. مراکز فروش معتبر در این استان به تعداد فراوان آماده ارائه و فروش انواع نخود  هستند. یکی از این مراکز فروش شرکت حبوبات آسیال است که انواع نخود پاییزه را جهت مصرف غذایی و هم جهت کشت ، به هموطنان گرامی در سراسر ایران عرضه می نماید.

 

هموطنان محترم، شرکت حبوبات آسیال بزرگترین مرکز فروش نخود کیلویی پاییزه در ایران می باشد که انواع نخود پاییزه را به صورت کلی و جزئی،به هموطنان و کشاورزان گرامی جهت کشت و مصرف ارائه می نماید ما در این شرکت آماده مشاوره به هموطنان و کشاورزان محترم می باشیم

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.