مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت پخش نخود آشی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های منحصر بفرد نخود آشیعرضه عمده نخود آشی در بازار داخلی

یکی از بی نظیر ترین و خوشمزه ترین غذا های ایران بدون شک آش می باشد که طرفداران بسیاری دارد برای پختن یک آش بی نظیر عوامل بسیاری تاثیر گزار هستند ولی بدون شک یکی از مهمترین عوامل آن چیزی نیست جز نخود آشی مرغوب و با کیفیت که نقش به سزایی در طعم و خواص آش داراست . اگر از طعم بی نظیر نخود آشی بگذریم می رسیم به خواص نخود آشی که هر چقدر از آن بگوییم کم گفته ایم در قسمت بعد به چند تا از خواص نخود آشی اشاره می کنیم: جلوگیری از ریزش مو – کاهش وزن – هضم بهتر غذا – تنظیم قند خون – جلوگیری از پوکی استخوان – کمک به تقویت چشم – جلوگیری از کمبود آهن در بدن و . . . 

شرکت پخش نخود آشی در کشور

شاخصه های منحصر بفرد نخود آشی

شاخصه های منحصر بفرد نخود آشیدر شاخصه های منحصر به فرد برای انتخاب نخود آشی می توان به موارد بسیاری اشاره داشت ولی از مهمترین آنان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

سایز نخود آشی: در آش می بایست از نخودی استفاده کرد که خیلی ریز نبوده و از سایز نسبتا درشتی برخوردار باشد زیرا هم از لحاظ کیفیت غذایی و هم از لحاظ زیبایی غذا نقش به سزایی داشته باشد .

نو بودن نخود: فاکتور بعدی برای انتخاب نخود آشی می توان به نو بودن آن اشاره داشت زیرا نخود کهنه دیر پز بوده و گاها پس از پخت هم سفت می باشند پس بهتر است که از نخود نو استفاده کرده که پس از پخت نرم بوده و به دندان و همچنین دستگاه گوارش صدمه ای وارد نکند زیرا اگر نخود به درستی پخته نشود باعث ایجاد نفخ در معده شده و بسیار آزار دهنده می باشد .

عرضه عمده نخود آشی در بازار داخلی

عرضه عمده نخود آشی در بازار داخلیعرضه نخود آشی در بازار داخلی به روش های مختلفی می باشد ولی به تازگی و جدیدا عرضه این محصول به صورت های اینترنتی و آنلاین شاپ دیده می شود .

یکی از مهمتری عوامل در  فروش عمده نخود آشی در بازار داخلی  قیمت نخود آشی می باشد که باید به نحوی باشد که فروشنده ضرر را متحمل نشود و از سوی دیگر مصرف کننده قدرت خرید محصول با کیفیت را داشته باشد . در عرضه عمده نخود آشی بحث قیمت آن به عوامل بسیاری مرتبط است و نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر عواملی در قیمت عمده نخود آشی دخیل هستند عبارتند از:

آب و هوا – فصل – کیفیت نخود آشی – نو و یا کهنه بودن محصول. از این جهت باید در انتخاب محصول بسیار هوشیار و زیرکانه عمل کرد .

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.