مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت پخش نخود خورشتی محلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود از نظر کاربردعرضه عمده نخود خورشتی محلی به بازار

نخود خورشتی محلی از دیگر گونه های حبوبات نخود به شمار می آید که برای تهیه خورشت محلی و یا سایر غذاهای محلی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید عمده این محصول نیاز است که شرکت های پخش و فروش انواع نخود ایرانی را شناسایی کنید تا بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع نخود را خریداری نمایید.

شرکت پخش نخود خورشتی محلی

آشنایی با انواع نخود از نظر کاربرد

آشنایی با انواع نخود از نظر کاربردنخود یکی از رایج ترین نوع دانه های خوراکی در جهان به شمار می رود که در دسته حبوبات قرار می گیرد. با توجه به دو لپه ای بودن نخود می توان آن را تیره باقلاییان دانست که در گونه های مختلف در جای جای ایران کشت می شود.

نخود در انواع گونه های مختلف کشت می شود که هر یک از آن ها دارای ویژگی های ظاهری متفاوتی هستند. از انواع نخود خورشتی می توان به نخود سبز، نخود دو خان و نخود سه خان اشاره نمود. به عنوان مثال نخود سبز که دارای رنگ سبزی است و برای مصارف گوناگون مانند تهیه خورشت و سوپ از آن استفاده می گردد.

نخود های مرسوم دیگری نیز تولید می شوند که به نخود های دو خان و سه خان مشهور هستند. این نخودها در سایزبندی های متفاوت تولید می شوند که از آنها نیز برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می کنند. از نظر کاربرد نخود های دو خان و سه خان در غذاها می توان به تهیه آبگوشت، فلافل، آش رشته و نخود پلو اشاره نمود.

عرضه عمده نخود خورشتی محلی به بازار

عرضه عمده نخود خورشتی محلی به بازارفروش نخود محلی در بازار به روش های مختلفی صورت می گیرد. این نخود ها به صورت کیلویی در بسته بندی های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی به صورت تناژ بالا در اختیار مشتریان و خریداران قرار می گیرد.

فروشندگان متعددی نیز در بازار هستند که به صورت بسته بندی های گرمی و کمتر از ۱۰ کیلو انواع نخود خورشتی و سایر نخودها را با قیمت های متفاوت عرضه می کنند. افزایش تولید سالانه نخود در کشور سبب شده تا کشاورزان برای فروش عمده محصولات خود به صورت یکجا اقدام کنند و نبودن مراکز خرید معتبر در سطح کشور سبب شده تا نتوانند به خوبی و با قیمت مناسبی محصولات خود را به فروش برسانند.

یک مجموعه معتبر به عنوان یکی از فعالان در زمینه توزیع و فروش عمده انواع نخود در کشور که به صورت فله ای و تناژ بالا نخود را در اختیار مشتریانش قرار می دهد می تواند محل مناسبی برای عرضه و فروش محصولات کشاورزان باشد.

تولیدکنندگان و کشاورزانی که در زمینه حبوبات به ویژه نخود فعالیت می کنند می توانند همکاری مستمر با این مجموعه داشته باشند و از طرفی خریداران نیز با ارتباط با این مجموعه می توانند به قیمت مناسبی انواع نخود خورشتی و سایر گونه های نخود را خریداری نمایند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.