مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت پخش نخود دوخان درشت کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگیهای نخود دوخان درشتقیمت انواع نخود کرمانشاه در سال جاری ۱۴۰۰
شرکت پخش نخود دوخان درشت کرمانشاه

نخود دوخان درشت کرمانشاه بوسیله شرکت حبوبات آسیال با تناژ بالا خرید و فروش می شود. مشتریان گرامی که مایل به خرید نخود دوخان درشت هستید با مشاورین این مرکز از طریق همین سایت ارتباط بگیرید.

ویژگیهای نخود دوخان درشت

ویژگیهای نخود دوخان درشت

هر محصول دارای ویژگی هایی می باشد، که البته نخود دوخان درشت هم از این قاعده مستثنی نیست. در بین انواع نخود، نخود دوخان و نخود تک خان از درشتترین نخودها می باشند.نخود دوخان درشت از سایزهای ۸و۹ میلیمتر تهیه شده اند و نخود تک خان معمولا از سایز ۱۰ میلیمتر؛ اما لازم به ذکر است که نخود دوخان معمولی هم در بازار خرید و فروش می شود که از سایزهای ۷و۸ میلیمتر تهیه می شوند.

همانطور که گفته شد هر محصول ویژگیهایی دارد مانند نخود دوخان که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

  1. دانه درشتی دارد
  2. زودپز است
  3. رگه تلخی در هنگام پخت ندارد
  4. تمام نخود کاملا یکدست پخته می شود
  5. سوراخ و حشره زده نیست
  6. رنگ نخودی روشنی دارد
  7. سطح صاف و بدون چروک دارد و…..

اگر به دنبال خرید نخود دوخان واقعی هستید و بخواهید نخود دوخان واقعی را از معمولی تشخیص دهید، تشخیص این دو از هم کار سختی است، و بیشتر فروشندگان این محصول، از انواع نخود اطلاع دارند. برای یک خرید خوب و مطمئن از مراکز فروش معتبر محصول خود را تهیه کنید. این مراکز معتبر سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند و با اعتبار و سابقه چند ساله خود بهترین محصول را روانه بازار می کنند.

قیمت انواع نخود کرمانشاه در سال جاری ۱۴۰۰

این انتظار می رود که در سال جاری ۱۴۰۰ قیمت نخود و همچنین محصولات کشاورزی، به دلیل خشکسالی روبه افزایش باشد. همانند سال پیش به دلیل نوسانات بازار ارز قیمت نخود در سال ۹۹ افزایش چشمگیری داشت.

لذا پیش بینی می شود قیمت نخود در فصل برداشت آن اگر هم افزایش قابل توجهی نداشته باشد، امکان افزایش قیمت در پاییز و زمستان بیشتر است، اما عواملی در تعیین قیمت نخود تاثیر گذار است مثلا:” واردات نخود”  این امر تا حدودی باعث شکسته شدن قیمت نخود تولید شده در کشور می شود. مانند نخود روس و نخود قزاقستان و …

اما در حال حاضر قیمت نخود در سال جاری تغییر چندانی با ماههای قبل نداشته است لذا جهت اطلاع از قیمت انواع نخود کرمانشاه می توانید با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.

معمولا قیمت نخود بستگی به ریز و درشتی آن دارد. غالبا هرچه نخود درشتتر قیمت آن بالاتر است و هرچه نخود ریز تر قیمت آن هم کمتر است مانند نخود فلافلی که ارزانترین قیمت نخود را داراست

فعالان بازار حبوبات جهت اطلاع از قیمت انواع نخود و همچنین خرید انواع نخود کرمانشاه می توانید از طریق همین سایت با مشاورین شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.