مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

صادرات انواع نخود دیم کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره نخود دیم کرمانشاهفروش ویژه نخود دیم کرمانشاه
عرضه انواع نخود کرمانشاه

صادرات انواع نخود دیم کرمانشاه به کشور های آسیایی و حوزه خلیج فارس و حتی برخی از کشور های اروپایی با بهترین مرغوبیت و قیمت توسط تاجران و صادرکنندگان آن انجام می شود نخود یکی از رژیم های غذایی بیشتر افراد سالم در تمام دنیا بوده است و تحقیقات نشان می دهد به دلیل مواد مغذی حیرت آوری که داشته توانسته باعث افزایش عمر افرادی شود که از آن در برنامه غذایی خود استفاده می کرده اند.

صادرات انواع نخود دیم کرمانشاه

اطلاعاتی درباره نخود دیم کرمانشاه

اطلاعاتی درباره نخود دیم کرمانشاه نخود های دیم کرمانشاه همان نخود های پاییزه می باشند که میزان کشت آن ها در هر هکتار یک و نیم تن است و همین باعث شده تحول عظیمی در تولید این محصول به صورت دیمی ایجاد شود چون این می تواند به رونق اقتصادی کمک فراوانی نماید و کشاورزان این خطه از کشور بتوانند بهترین بهره وری را زمین های کشاورزی خود کنند نخود دیمی یا پاییزه از نظرخاصیت هیچ گونه تفاوتی با نخود بهاره ندارد برای این منظور ما در زیر سعی کرده ایم برخی از فواید درمانی آن را برای شما شرح دهیم:

  • فیبر فراوان آن باعث حرکت روده ها و تقویت دستگاه گوارش شده است و تمام باکتری های ناسالم و سموم داخل معده و دستگاه گوارش را از بین می برد.
  • به دلیل این که فیبر و پروتئین دارد به کاهش وزن کمک فراوانی می نماید علاوه بر این از سرطان سینه و پوکی استخوان خانم ها جلوگیری می نماید.
  • میزان کلسترول بد خون و فشار خون بالا را کاهش می دهد به همین دلیل باعث سلامتی قلب می گردد.
  • برای تنظیم قند خون می تواند مفید واقع شود چون کربوهیدرات پیچیده ای دارد مصرف منظم نخود می تواند از انواع سرطان ها پیشگیری کند و فیبر فراوانی که دارد از سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.
  • دیس لپیدمی موجود در آن باعث می شود از تجمع کلسترول بد خون جلوگیری کند.
  • کلسیم و آهن دارد به همین دلیل برای سلامتی استخوان ها می تواند مفید واقع شود.
  • به تنظیم خواب خوب کمک می کند چون دارای تریپتوفان، اسید آمینه و سروتونین می باشد و باعث ایجاد آرامش و خواب خوب می شود و همین باعث شده صادرات نخود دیم افزایش یابد.

فروش ویژه نخود دیم کرمانشاه

فروش ویژه نخود دیم کرمانشاه فروش ویژه نخود دیم کرمانشاه به معنی عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب می باشد و این می تواند باعث افزایش خرید به میزان ۷۰ درصد شود علاوه بر این فروش نخود دیم به دلیل خاصیت های فراوانی که برای پوست دارد روندی صعودی پیدا کرده است به عنوان نمونه منگنز موجود در آن به پوست کمک می کند تا انرژی لازم را برای مبارزه با رادیکال های آزاد پوست را کسب کند که این می تواند به رفع چین و چروک های صورت کمک فراوانی نماید.

لکه ناشی از پیری را درمان می کند برای این منظور می توانید نخود پخته شده را له کنید و با آب ترکیب به روی پوست خود قرار دهید برای این که از شر عفونت های قارچی رهایی یابید باید تا یک ماه از آرد نخود و نان چاپاتی در برنامه غذایی خود استفاده نمایید به دلیل داشتن پروتئین و منگنز برای تقویت مو ها بی نظیر است.

شما می توانید نخود را به تنهایی مصرف کنید یا با آن غذاهای مختلفی تهیه نمایید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید تا همیشه سالم و تندرست بمانید به همین دلیل توصیه می شود حتما در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید و برای این که نفخ آن از بین برود می توانید قبل از پخت آن را در آب چند ساعتی خیس کنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.