مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

صادرات انواع نخود ریز و درشت به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات انواع نخود ریز و درشت به عراق به چه صورت است؟بیشترین مصرف کنندگان نخود کرمانشاه

نخود ریز و درشت یکی از پر مصرفترین حبوبات در عراق می باشد. انواع نخود ریز و درشت که به نخود تک خان (نخود صادراتی درشت) و نخود دوخان (نخود درشت) و نخود سه خان (نخود متوسط) و فلافلی (نخود ریز) مشهور است از بهترین نخود برداشت شده در کشور است. نخود ریز و درشت در مصارف گوناگونی جهت تهیه غذا در کشور عراق مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات انواع نخود ریز و درشت به عراق به چه صورت است؟

صادرات انواع نخود ریز و درشت به عراق چگونه است؟

بیشترین صادرات نخود به عراق از طریق مناطق مرزی استان کرمانشاه صورت می گیرد. به دلیل هم مرز بودن ایران و عراق و تولید جهانی نخود در استان کرمانشاه این امکان فراهم شده است که تجار عراقی به آسانی خرید و فروش حبوبات را از این طریق به انجام برسانند.انواع حبوبات، اعم از انواع لوبیا ( قرمز، سفید، چیتی،چشم بلبلی،و ….) انواع نخود (دو خان و سه خان و فلافلی) عدس و لپه از حبوبات پر مصرف در عراق می باشند.

صادرات انواع نخود ریز و درشت به عراق به دلیل تولید فراوان این محصول همواره وجود دارد. همچنین قیمت نخود ریز و درشت کرمانشاه برای خریداران و تجار این محصول از پایینترین نرخ برخوردار است و می توانند سود مناسبی در این زمینه به دست بیاورند.

به دلیل افزایش نرخ ارز، خرید نخود ایرانی برای تجار عراقی بسیار سود آور بود. با اینکه قیمت نخود در داخل کشور افزایش داشته اما برای تجار سود قابل توجهی را داشته است.در ادامه به مواردی اشاره می کنیم.

  • افزایش تولید نخود
  • تولید مازاد بر نیاز کشور
  • کاهش ارزش پول ملی
  • افزایش قیمت ارز

از دلایل رغبت خرید نخود تجار عراقی می توان به مورد سوم و چهارم اشاره کرد. از این رو فعالان بازار از این فرصت استفاده کرده و حجم بالایی از نخود ایرانی را خریداری نموده اند. علاوه بر موارد بالا، که میل به خرید نخود کرمانشاه را در بین تاجران دوچندان می کند می توان به:

  • افزایش تولید در سال جاری
  • قیمت مناسب انواع نخود ریز و درشت
  • مرغوبیت محصول

اشاره کرد.

بیشترین مصرف کنندگان نخود کرمانشاه

از نخود ریز در مصارفی چون حمص و فلافل استفاده زیادی می شود. از نخود درشت هم در طبخ انواع آشها و خورشتها مورد مصرف قرار می گیرد.از مناطقی که بیشترین مصرف نخود کرمانشاه را دارد می توان به منطقه کردستان عراق اشاره کرد و حجم قابل توجهی از نخود صادراتی به این منطقه می باشد و در مرحله بعدی استان های جنوبی عراق بیشترین مصرف کننده نخود ایرانی هستند.

 

مشتریان گرامی که قصد تجارت نخود کرمانشاه را به عراق دارید پیشنهاد می کنیم که انواع نخود کرمانشاه با قیمت مناسب در بازرگانی آسیال در بسته بندی های صادراتی و با وزن های ۳۰ و ۵۰ کیلویی عرضه می گردد. جهت خرید و استعلام قیمت این محصول با تیم فروش این مرکز ارتباط بگیرید.
امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.