مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

صادرات انواع نخود کرمانشاه به افغانستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات نخود کرمانشاه به افغانستانانواع نخود صادراتی کرمانشاه کدامند؟
صادرات انواع نخود کرمانشاه به افغانستان

نخود کرمانشاه از مرغوبترین نخود تولید شده در ایران می باشد. صادرات مازاد نخود کرمانشاه در بازار داخل به کشورهای افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی، عراق، و….. انجام می شود. انواع نخود کرمانشاه مانند: نخود تک خان، دو خان، سه خان، و فلافلی برای صادرات به این کشورها صورت می گیرد.

صادرات نخود کرمانشاه به افغانستان

صادرات انواع نخود کرمانشاه به افغانستان

انواع نخود کرمانشاه مناسب صادرات است، اما اینکه چه نوع نخودی به چه کشوری صادر شود بستگی به ذائقه مردم آن کشور دارد. مثلا مردم کشور افغانستان بیشتر نخود سه خان با سایز (۷و۸و۹) را می پسندند. از این رو صادرات نخود سه خان به افغانستان بیشتر صورت می گیرد. بنابراین دلیل اینکه نخود درشت کرمانشاه با این نوع نخود تفاوت دارد صحیح نمی باشد. همچنین مردمان پاکستانی بیشتر نخود دو خان سایز(۸و۹) و تک خان سایز (۱۰) را می پسندند و صادرات این نوع نخود به پاکستان بیشتر است.

صادرات نخود به افغانستان بیشتر توسط حمل و نقل زمینی صورت می گیرد زیرا این روش بسیار سریعتر و بصرفه تر است.کشور افغانستان با ایران مرز مشترک زیادی دارد که علاوه بر صادران نخود کرمانشاه، انواع محصولات متنوع دیگر صادر می شود.بنابر این با شناخت بهتر بازار هدف می توانیم رضایت مردمان آن کشور را به دست آوریم.

تجار و بازرگانان محترم می توانید با مدیر مجموعه بازرگانی آسیال، جهت صادرات نخود به کشور افغانستان، مشاوره رایگان دریافت نمایید. جهت مشاوره و خرید انواع نخود کرمانشاه از طریق راههای ارتباطی در سایت،تماس حاصل بفرمایید.

انواع نخود صادراتی کرمانشاه کدامند؟

انواع نخود صادراتی کرمانشاه کدامند

به جرأت می توان گفت که تمام نخود تولید شده در کرمانشاه مناسب صادرات هستند.نخود کرمانشاه در بازارهای خارج از برند معتبری برخوردار می باشد و این به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز این منطقه است.همانطور که در بالا اشاره کردیم نخود سه خان را می توان به بازار هدف در افغانستان صادر کرد. اما همین نخود برای صادرات به پاکستان مناسب نیست چون این بازار نخود درشت را مد نظر قرار می دهد. نخود با سایز ۸و۹ ۹و۱۰ و ۱۰ مناسب پاکستان می باشد.

انواع نخود صادراتی کرمانشاه عبارتند از:

  1. نخود تک خان (سایز ۱۰)
  2. نخود دو خان (سایز۸و۹)
  3. نخود سه خان (سایز ۷و۸و۹)
  4. نخود فلافلی (سایز۶و۷ و یا ۵و۶)

صادرات نخود به کشورهای عربی هم به این صورت است که بعلاوه نخود دو خان و سه خان، نخود فلافلی هم برای صادرات سود قابل توجهی دارد. نخود فلافلی برای انواع غذاهای عربی مورد استفاده قرار می گیرد.انواع نخود با سایزهای متفاوت برای صادرات به کشورهای عربی مناسب هستند.

در بازار افغانستان کشورهایی مانند چین و هند فعالیت می کنند پس برای بدست آوردن بازارهای هدف باید محصولات مرغوب و درجه یک را ارسال کرد تا رضایت مردم آن کشور را بدست آورد.

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.