مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عمده فروشی نخود زودپز در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت نخود زودپزبازار بزرگ فروش ارقام مختلف نخود در کشور

نخود زودپز در غذاهای لذیذ ایرانی بکار می‌رود، از این غذاها می توان به آبگوشت که بسیار پرطرفدار است اشاره کرد. به غیر از آبگوشت می توان به انواع آش‌ها، سوپ ها و بعضی از خورشت‌ها اشاره کرد. اما مشکل خیلی از آشپزها با نخود دیر پز بودن آن است،که بسیار دیر می پزد و باعث خراب شدن و حتی سوختن خیلی از غذاها می شود.

اما همه‌ی نخودها این اینگونه نیستند ولی پیدا کردن نخود زودپز و با کیفیت همواره مشکل خیلی از آشپزان و رستوران‌ها بوده و هست. اما چیزی که می تواند این مشکل را برطرف کند، فروش عمده نخود زودپز با قیمت مناسب است که می تواند مشکل خیلی‌ها را برطرف کند ، و پیدا کردن و خرید نخود زودپز و باکیفیت سهل و آسان می کند. اما باز یک مشکل می ماند و آن قیمت نخود زودپز است، خوشبختانه این مشکل هم با فروش عمده و قیمت مناسب حل شدنی است.

عمده فروشی نخود زودپز در ایران

عوامل موثر بر کیفیت نخود زودپز

عوامل موثر بر کیفیت نخود زود پززود پز بودن نخود در هنگام کاشت آن به عواملی همچون خاکی که بوته نخود در آن قرار دارد، آب یاری به موقع و صحیح و شرایط آب و هوایی بستگی دارد که هرکدام به اندازه‌ی خود بر زود پز و نرم بودن نخود تاثیر گذارند.

اما کاری که باعث نرم شدن نخود پس از برداشت آن می شود، خیساندن آن در آب است. نخود را قبل از استفاده در آب بگذارید و صبر کنید تا روی آب کف کند، وقتی  این اتفاق افتاد نشان دهنده‌ی این است که نخود برای مصرف آماده است، و انجام اینکار باعث می شود بعد از مصرف نخود شما دچار نفخ نشوید. اما این راه خیلی بر زود پز بودن نخود تاثیر ندارد و خیلی باعث بهبود کیفیت نمی شود.

بهترین و موثرترین راه برای با کیفیت شدن نخود زودپز آن است که شرایط کشت از جمله آب و هوا، خاک، آبیاری صحیح و … خوب و مناسب باشد تا به نخود خوب و باکیفیت رسید.

بازار بزرگ فروش ارقام مختلف نخود در کشور

بازار بزرگ فروش ارقام مختلف نخود در کشورنخود چون کشت آن در جاهای مختلف کشور با آب و هواهای مختلف کشت می شود، انواع بسیار زیادی دارد، نخودها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند.
۱- نخودی که در غذاها استفاده می شود
۲- نخودی که در آجیل و تنقلات استفاده می شود.
البته باید گفت که این دو دسته از نخودها در گروه خودشان انواع زیادی دارند.

در بین شهر های کل کشور قطعا شهری که بیشترین تولید نخود را به عهده دارد، بیشترین نوع نخود را هم در خود جای داده است، و نسبت به شهرهایی دیگر بازار فروش وسیع و بزرگتری دارد.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.