مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فاصولیای دستچین صادراتی در کیسه های ۲۵ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت فاصولیای دستچین صادراتیصادرات فاصولیای دستچین ایرانی
فاصولیای دستچین صادراتی در کیسه های 25 کیلویی

فاصولیای دستچین صادراتی (لوبیا سفید) ایرانی در کیسه های ۲۵ کیلویی مخصوص صادرات با قیمت عمده ۱۸۰۰۰ تومان به سراسر ایران توزیع می شود. به دلیل خرید مستقیم و بی واسطه، این مجموعه، فاصولیای دستچین شده را با قیمت واقعی به فروش می رساند.

قیمت فاصولیای دستچین صادراتی

قیمت فاصولیای دستچین صادراتی

قیمت فاصولیای دستچین صادراتی با نازلترین قیمت بازار در شرکت حبوبات آسیال به فروش می رسد. فاصولیای دستچین صادراتی یا همان لوبیا سفید در ایران از تولید بالایی برخوردار است. لوبیا سفید ایرانی به علت مصرف کم این محصول، که نشات گرفته از فرهنگ غذایی در کشور می باشد، با قیمت مناسبی به فروش می رسد. لذا مازاد لوبیا سفید به کشورهای همسایه ازجمله کشورهای عربی صادر می شود.

قیمت فاصولیا به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به این عوامل اشاره می کنیم. در حال حاضر در این شرکت فروش حبوبات، فاصولیای دستچین صادراتی با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان عرضه می گردد.

عوامل تعیین کننده قیمت فاصولیای دستچین صادراتی:

  1. تولید لوبیا سفید
  2. کیفیت و مرغوبیت این محصول
  3. صادرات فاصولیا
  4. دستچین بودن و با بوجاری بودن آن
  5. خرید با حجم بالا و یا جزئی و….

مناطق تولید کننده این محصولات می توان به شهرهای خمین و ازنا و شازند،بروجرد، دلفان و الیگودرز و…اشاره کرد که در استانهای لرستان و مرکزی می باشند. معمولا این محصول را در کیسه های نارنجی رنگ و در وزن ۲۵کیلویی قرار می دهند.

حبوبات آسیال تامین کننده لوبیا سفید دستچین و لیزر شده، جهت صادرات می باشد. این محصول با قیمت بسیار پایین تر از شرکتهای دیگر به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت روز لوبیا سفید با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

صادرات فاصولیای دستچین ایرانی

صادرات فاصولیا از طریق مرزهای زمینی و دریایی به کشورهایی همچون عراق، امارات متحده عربی، عربستان، عمان و ….  ارسال می کنند. عراق یکی از کشورهای  مصرف کننده لوبیا سفید دستچین می باشد.که هرساله حجم قابل توجهی از این محصول را خریداری می نماید.

لوبیا سفید را می توان به صورت بوجار شده به مصرف رساند. این محصول دارای دانه درشت و ریز می باشد که در دستگاه سورتینگ از هم جدا شده و توسط دستگاه لیزر اندازه گیری می شود. این محصول در انواع مختلفی مانند:

  • لوبیا سفید لیزر شده
  • لوبیا سفید بو جار شده
  • لوبیا سفید دستچین شده
به دلیل هم مرز بودن عراق با ایران این محصول با حد اقل زمان به این کشور صادر می شود. لطفا جهت سفارش محصول با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.