مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشنده نخود خام بسته بندی با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت بسته بندی نخود خام مرکز فروش عمده نخود خام در کشور

نخود از انواع حبوبات بوده و استفاده ی بسیاری از آن در انواع غذا می شود و نخود خام نیز همانند تمامی مواد غذایی فواید و مضراتی دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، این روزها حبوبات علاوه بر فروش کیلویی به صورت بسته بندی هم در اختیار مشتری قرار می گیرد که این کار نیز مزایا و معایبی دارد.

فروشنده نخود خام بسته بندی با بهترین کیفیت

اهمیت بسته بندی نخود خام

اهمیت بسته بندی نخود خام هدف اصلی از بسته بندی حبوبات که نخود خام یکی از آنهاست نوعی سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال می باشد، به طوری که حتی خانوم های خانه دار هم در منزل می توانند به این کار مشغول شوند، علاوه بر موارد گفته شده biological materials یا همان مواد زیستی که بیشتر مواد غذایی از آن تشکیل می شوند، در صورت قرار گرفتن در شرایط نامطلوب فاسد می شوند.

علت اصلی فساد تخریب میکروبی و یا واکنش های شیمیایی است که موجب به وجود آمدن تغییراتی در محصول می شود، این تغییرات شامل کاهش کیفیت و خاصیت محصول بوده و خطری بزرگ برای سلامتی می باشد؛ که علاوه بر این باعث زیان اقتصادی نیز می شود.

بسته بندی کردن مواد از جمله راهکارهای مهم برای به حداقل رساندن فساد می باشد که بنا بر ویژگی های محصول صورت می گیرد؛ در واقع بسته بندی آماده سازی محصول برای حمل و نقل، توزیع، نگهداری، حفظ خواص نخود خام، فروش و مصرف آن می باشد.

در صورتی که باید های بسته بندی ضعیف باشد یا رعایت نشود موجب از بین رفتن سریع تر محصول خواهد شد، اما اگر کیفیت و کمیت در مراحل رعایت شده و یا افزایش یابد مواد غذایی عمر طولانی تری خواهند داشت، همچنین بسته بندی اصولی علاوه بر این که موجب جذابیت محصول، رقابت در بازار و ارزش افزوده می شود، در جذب مشتری نیز موثر است.

مرکز فروش عمده نخود خام در کشور

مرکز فروش عمده نخود خام در کشورنخود خام مانند دیگر مواد غذایی دارای خواصی بوده و برای بدن لازم است، نخود دارای بسیاری از آنتی اکسیدانها، مواد معدنی و مغذی، پتاسیم و … می باشد و همچنین برای موارد زیر مفید بوده:

  1. سلامت قلب
  2. پوست
  3. عفونت های قارچی
  4. تقویت، رشد و رفع شوره سر
  5. کاهش قند خون و کلسترول
  6. جلوگیری از سرطان و…

به همین دلیل مورد توجه عموم می باشد، از این رو به صورت عمده و خرده در بازار موجود است.

برای حفظ خواص نخود خام همانند دیگر حبوبات به صورت بسته بندی نیز در دسترس است که در قیمت نخود خام بی تاثیر نیست، نخود خام را همانند دیگر محصولات می توانید به صورت عمده و خرده حضوری و یا غیرحضوری تهیه و مصرف کنید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.