مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشنده نخود سه خان ممتاز کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان ممتاز کرمانشاه قیمت انواع نخود کرمانشاه در بهمن ۹۹
نخود سه خان ممتاز کرمانشاه

آیا می دانید نخود سه خان ممتاز کرمانشاه با نخود سه خان معمولی متفاوت است؟ آیا با نگاه کردن به این دو نوع نخود متوجه سایز آنها می شوید؟ آیا میدانید قیمت نخود سه خان ممتاز با نخود سه خان معمولی متفاوت است؟ آیا میدانید با خرید نخود سه خان ممتاز از این سایت شامل تخفیف ویژه می شوید؟ شما می توانید برای پاسخگویی به این سوالات با مشاورین بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

نخود سه خان ممتاز کرمانشاه

نخود سه خان ممتاز کرمانشاه

نخود سه خان کرمانشاه از مرغوبترین نخود در کشور محسوب می شود که صادرات آن به کشورهای همسایه انجام می گردد.این نوع از نخود به نخود آبگوشتی معروف است . نخود سه خان ممتاز با سایز ۷و۸و۹ به بازار عرضه می گردد نوع دیگر آن نخود سه خان معمولی است که دارای سایز ۶و۷و۸ است و ریزتر است که در بازار داخلی استفاده زیادی دارد.

مجموعه بازرگانی آسیال نخود سه خان ممتاز و معمولی را با تناژ بالا و به صورت عمده در اختیار خریداران محترم قرار می دهد

نگهداری نخود به دلیل داشتن پروتئین زیاد در مدت طولانی، باعث کرم زدگی و سوراخ شدگی آن می شود که تاثیر فراوانی در قیمت و کیفیت نخود دارد. معمولا نخود سوراخ شده را برای تهیه خوراک دام استفاده می کنند.از این رو هم کشاورز و هم فروشندگان متضرر می شوند.اما در شرکتهای خرید و فروش نخود، محصول بعد از انبار کردن به دستگاههای بوجاری برده و تمام ضایعات آن گرفته می شود و بعد از سورتینگ و سایز بندی در کیسه های ۵۰ کیلویی بسته بندی می شوند و روانه بازار می کنند و یک محصول به دور از ضایعات و خرابی تحویل می دهند.

 قیمت انواع نخود کرمانشاه در بهمن ۹۹

قیمت انواع نخود کرمانشاه

همانطور که مستحضر هستید نخود کرمانشاه در بین انواع نخود در سراسر کشور رکورددار است. و قیمت آن هم نسبت به نخود دیگر استانها مقداری گرانتر است واین به دلیل طعم و مرغوبیت منحصر به فرد نخود کرمانشاه است. علاوه بر بازار داخل در بازارهای خارجی هم جایگاه خوبی دارد. قیمت انواع نخود عبارتند از:

قیمت نخود سه خان معمولی از نخود سه خان ممتاز مقداری ارزانتر است و این به دلیل ریزتر بودن آن است. اما از لحاظ پخت و پز و طعم تفاوتی ندارد.البته این را هم باید مد نظر قرار داد که قیمتها در نوسان هستند لذا برای اطلاع از قیمت روز نخود کرمانشاه با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.