مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش انواع نخود متوسط باکیفیت در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع نخود از نظر سایزبندیمرکز فروش نخود متوسط درجه یک در تهران
قیمت نخود رقم منصور

امروزه یکی از بهترین حبوبات نخود است که که بهترین سایز نخود متوسط است که دارای طعمی بسیار خوشمزه است و خصوصیات منحصر به فردی نیز دارد. 

فروش انواع نخود متوسط باکیفیت در بازار

معرفی انواع نخود از نظر سایزبندی

معرفی انواع نخود از نظر سایزبندیما امروزه انواع نخود در سایز های مانند ریز، متوسط و نخود ممتاز وجود دارد، نخود های ریز نخود های بسیار کوچکی است که اکثرا برای فلافل و لپه استفاده می شوند، نخود های متوسط که این نوع نخودها اکثرا به نخود آب گوشتی معروف است و بیشتر در دو ساز ۵،۶ عرضه می شود ، نخود ممتاز که از بهترین نخود است در سایز های ٧،٨،٩ عرضه می گردد که به همین دلیل بین مردم به نخود سه‌خان معروف است و به همین دلیل مرغوبیت آن این نخود را صادر می کنند. 

اما بهترین اندازه ی نخود هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت برای مردم نخود متوسط است که استفاده ی از آن میان مردم بیشتر است، نخود ممتاز به دلیل کیفیت عالی که دارند به صورت بسته‌‌ بندی فروش می رسند و اکثرا برای صادرات به کشور های خاورمیانه عالی است. 

همچنین نخود فوائد زیادی مانند ( درمان بیماریهایی مثل بیماری های پوستی، زیبایی پوست و از بین بردن لکه ها با ماسک نخود، برای تقویت پیاز مو و جلوگیری از ریزش مو، نخود برای کمک در افزایش هضم، کاهش شوره‌ی سر، کمک به قند خون، درمان بیماری های قلبی و عروقی) بسیار خوب است، به همین دلیل نیز متقاضیان زیادی دارند و در سرتاسر ایران از نخود استفاده می کنند. 

مرکز فروش نخود متوسط درجه یک در تهران

مرکز فروش نخود متوسط درجه یک در تهراننخودها را به دو صورت می توان خریداری کرد یکی اینکه به بازار های حبوبات فروشی مراجعه کنید و نخود را به صورت کیلویی بگیرید که کیفیت آن را می توان با چشم خود دید اما در صورت امکان نداشتن مراجعه به بازار حبوبات متقاضی می تواند به فروشگاه های بزرگ مراجعه کند و نخودها را در بسته بندی های مختلف کرداری کرد اما باید دانست که برای خرید از فروشگاه ها باید برند های معتبر و قدیمی را انتخاب کرد چرا که این برند ها با گذشت زمان طولانی در تولید و بسته بندی این نخودها تجربه و مهارت کسب کرده اند و می توانند محصول خوب و با کیفیتی را به متقاضی تحویل دهند. 

فروش نخود متوسط با توجه به قیمت نخود متوسط و دیگر نخودها متغیر است ولی از مهمترین پارامتر های قیمت گذاری می توان به ( اندازه ی بسته بندی، برند نخود، وزن نخود، کیفیت نخود) اشاره کرد که اینها از مهمترین پارامتر های قیمت گذاری نخودها هستند. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.