مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش لوبیا سفید به قیمت کشاورز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش لوبیا سفید به صورت اینترنتیقیمت لوبیا سفید امروز در بازارفروش فله ای و کیلویی لوبیا سفیداز تولید به مصرف لوبیا سفید
فروش لوبیا سفید به قیمت کشاورز

فروش لوبیا سفید عمده به قیمت کشاورز توسط شرکت حبوبات آسیال، به طور مستقیم به تمام کشور عرضه می گردد. فروش لوبیا سفید دستچین، لوبیا سفید لیزر شده، لوبیا سفید صادراتی به قیمت کف بازار عرضه می شود.

فروش لوبیا سفید به صورت اینترنتی

یکی از متداولترین خرید و فروش هایی که انجام می شود خرید و فروش اینترنتی است. این نوع از خرید و فروش که به سرعت در حال گسترش است، از مطمئن ترین روش های تجارت می باشد. فروش اینترنتی لوبیا سفید درجه یک و مرغوب از طریق این سایت فراهم شده، تا مشتریان بتوانند راحتتر محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین خرید لوبیا سفید با حجم بالا شامل تخفیف هایی در قیمت نهایی این محصول از سوی شرکت حبوبات می باشد.

قیمت لوبیا سفید امروز در بازار

قیمت رود در بازارز لوبیا سفینوسانات بازار حبوبات باعث شده که بیشتر از همیشه مردم به سایتهای خرید و فروش حبوبات رجوع کنند. قیمت حبوبات در سال گذشته چند برابر افزایش پیدا کرد. این جهش برای مدتی باعث نابسامانی در قیمت انواع حبوبات شد، به طوری که هر لحظه قیمت حبوبات بروز رسانی می شد. در سال ۱۴۰۰ قیمت حبوبات به ثبات نسبی رسیده است. در حال حاضر قیمت لوبیا سفید ایرانی در این شرکت با نرخ کیلویی ۱۸۰۰۰ به فروش می رسد.

در شرکت بازرگانی آسیال فروش لوبیا سفید با قیمت کشاورز به بازار عرضه می شود. جهت خرید این محصول با این شرکت ارتباط بگیرید.

لازم به ذکر است که قیمت حبوبات مانند نخود هندی بستگی به عوامل داخلی و خارجی دارد این عوامل بسیار در تعیین قیمت حبوبات ازجمله لوبیا سفید بسیار تاثیر گذار است مانند:

  1. واردات و صادرات لوبیا سفید
  2. میزان تولید لوبیا سفید
  3. بار تازه و یا کهنه
  4. ریز و درشتی لوبیا سفید
  5. شرایط بازار حبوبات
  6. عرضه و تقاضای لوبیا سفید در بازار و ….

فروش فله ای و کیلویی لوبیا سفید

فروش فله ای لوبیا سفید در کیسه های ۲۵ کیلویی نارنجی رنگ مخصوص صادرات انجام می شود. این نوع از بسته بندی مخصوص صادرات بوده و مورد پسند تجار محترم می باشد. خرید به صورت فله بسیار به صرفه تر از خرید کیلویی می باشد.البته بیشتر شرکتها اقدام به فروش فله می کنند. خرید کیلویی این محصول باعث افزایش قیمت می شود.

از تولید به مصرف لوبیا سفید

شهرهای زیادی اقدام به تولید این محصول می کنند. خمین ، ازنا، الیگودرز، همدان، زنجان، اراک و… از شهرهای عمده تولید کننده می باشند.تولید این محصول بیش از نیاز کشور است و معمولا مازاد این محصول را به کشور های عراق ، عمان ، سوریه و … صادر می کنند.

فروش لوبیا سفید  و نخود کیلویی دست اول و بدون واسطه را از این شرکت وبا کیفیت بالا تهیه نمایید. فروش مستقیم این محصول باعث شکسته شدن قیمت غیر واقعی آن می شود.

چنانچه قصد صادرات این محصول را دارید می توانید آن را با حجم بالا از شرکت حبوبات آسیال و با قیمت کشاورز تهیه نمایید

از طریق همین سایت می توانید درخواست محصول خود را ثبت نمایید و یا با شماره درج شده در سایت با مشاورین شرکت، ارتباط بگیرید.

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.