مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش لوبیا سفید فله عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع لوبیا سفیدانواع لوبیا سفید فلهصادرات لوبیا سفید فله
فروش لوبیا سفید فله

فروش لوبیا سفید فله عمده، به صورت دستچین و بوجاری شده در این مرکز فروش انجام می گردد. مشتریان گرامی چنانچه قصد خرید لوبیا سفید عمده و با حجم بالا دارید می توانید از طریق مجموعه بازرگانی آسیال محصول خود را تهیه کنید.در این مرکز فروش لوبیا سفید فله، از بهترین لوبیای یکدست و دانه درشت و در کیسه های ۲۵ کیلویی توزیع می گردد.

انواع لوبیا سفید

انواع لوبیا سفید فله

لوبیا سفید مانند دیگر حبوبات دارای انواع مختلفی است.دانه ریز و دانه درشت دارد و می توان به دو صورت دستچین و بوجاری در بازار توزیع کرد. انواع لوبیا در شهرهای خمین، ازنا، و الیگودرز تولید می شود. این شهرها به دلیل آب و هوای مساعد برای تولید لوبیا مناسب می باشد. اکثر کشاورزان این مناطق به پرورش لوبیا مشغول هستند.

لوبیا سفید دستچین از لحاظ قیمت بالاتر از لوبیا سفید بوجاری شده است. به این دلیل که در لوبیای دستچین شده هیچگونه لوبیای شکسته و زرد رنگ و خراب وجود ندارد اما لوبیا سفید بوجاری شده فقط ضایعات آن گرفته شده و دانه ریز و درشت آن با هم است. لوبیا سفید صادراتی که دانه درشت ترین نوع لوبیا سفید است مخصوص صادرات است و قیمت بالاتری را اختصاص داده است.

صادرات لوبیا سفید فله

صادرات لوبیا سفید

معمولا زمانی محصولی را صادر می کنند که بعد از تامین نیاز بازار داخل،مازاد محصول را برای صادرات آماده می کنند. تا از این طریق سود خوبی را حاصل شوند. لوبیا سفید از جمله حبوباتی است که در داخل کشور کمتر استفاده می شود و شرایط برای صادر کردن این محصول مهیا می باشد. پس بهترین گزینه، صادر کردن این محصول به بازارهای هدف است.

یکی از این بازارهای هدف عراق است که استفاده قابل توجهی در مصرف لوبیا سفید دارند. بیشترین شهرهایی که لوبیا سفید را در برنامه غذایی خود گنجانده اند و استفاده زیادی دارند شهرهای: اربیل، بغداد، سلیمانیه است. لوبیا سفید فله در کیسه های ۲۵ کیلویی نارنجی رنگ به کشورهای همسایه صادر می شود.

مشتریان گرامی می توانید جهت خرید و سفارش لوبیا سفید فله با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید

علاوه بر لوبیا سفید فله تولید شده در کشور، لوبیا سفید وارداتی هم دیده می شود و این به جهت تعادل قیمتها در بازار است اغلب لوبیای وارد شده دانه درشتتری دارند و این باعث بالا رفتن قیمت لوبیا سفید وارداتی می شود.

خرید از مراکز فروش اصلی چند مزیت دارد:

  1. میتوانید سفارش محصول با حجم دلخواه را بدهید
  2. با قیمت مناسبتری خرید کنید
  3. لوبیا سفید درشت و یک دستی تهیه کنید
بازرگانی آسیال آماده ارسال انواع حبوبات در بسته بندی های مختلف به سراسر ایران می باشد لذا جهت سفارش خود می توانید با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.