مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش لوبیا سفید و لوبیا قرمز با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش انواع لوبیا سفید و لوبیا قرمزقیمت انواع لوبیا سفیدقیمت انواع لوبیا قرمز
فروش لوبیا سفید و لوبیا قرمز با قیمت ارزان

لوبیا سفید و لوبیا قرمز هر دو از جمله حبوبات پر مصرفی هستند که پروتئین قابل توجهی را در خود گنجانده اند. تولید و پرورش لوبیا سفید و لوبیا قرمز در شهر های:خمین، ازنا،الیگودرز انجام می شود. همچنین در استانهای کرمانشاه، همدان، ایلام هم مزارع زیادی به زیر کشت این محصول می روند.

مرکز فروش انواع لوبیا سفید و لوبیا قرمز

مرکز فروش انواع لوبیا

امروزه مراکز فروش انواع لوبیا سفید و لوبیا قرمز را به صورت عمده و جزئی در بستر اینترنت می توان به راحتی پیدا کرد.انواع لوبیا را می توان از مراکز فروشی که آنلاین اقدام به خرید و فروش محصولات می کنند با قیمت درج شده در سایت سفارش داده و در کمترین زمان در محل مورد نظر تحویل گرفت.

مجموعه بازرگانی آسیال عرضه کننده انواع لوبیا سفید و لوبیا قرمز در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به سراسر ایران می باشد.مشتریان گرامی جهت سفارش محصول با این مرکز ارتباط بگیرند.

تهیه لوبیا در شهر های تولید کننده این محصول از مراکز فروش معتبر به روش اینترنتی مزایای زیادی دارد که به آن اشاره می کنیم.

  1. با قیمت بسیار پایینتر می توانید آن را سفارش دهید.
  2. بهترین نوع لوبیا را خریداری می کنید
  3. مستقیم و در زمان بسیار کمی با واحد فروش محصولات ارتباط می گیرید
  4. اقدام سریع در انتخاب محصول با قیمت دلخواه
  5. خرید با حجم بالا تخفیف های خوبی را دریافت می کنید.

 

قیمت انواع لوبیا سفید

قیمت انواع لوبیا سفید

لوبیا سفید به دلیل تولید زیاد و مصرف کم آن در کشور و با قیمت مناسبتری خرید و فروش می شود. بیشترین شهرهایی که تولید لوبیا سفید انجام می دهند می توان به الشتر و ازنا در استان لرستان اشاره کرد. قیمت لوبیا سفید بوجار شده و دستچین آن با هم متفاوت است.در لوبیا سفید بوجار ریز و درشت آن در هم است، اما دستچین این محصول دانه درشت است و مناسب انواع آشها و سالاد می باشد.

قیمت لوبیا سفید عمده بوجار در این مرکز فروش در بهمن و اسفند ۹۹ با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان و لوبیا سفید لیزر شده و دستچین نیز با قیمت ۱۶۶۰۰ به بازار عرضه شده است.

فعالان بازار جهت خرید و قیمت انواع لوبیا سفید عمده با مشاورین مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید.

قیمت انواع لوبیا قرمز

فروش لوبیا سفید و لوبیا قرمز با قیمت ارزان

لوبیا قرمز از جمله حبوباتی است که بازار مصرفی خوبی در کشور دارد و به دلیل تقاضای فراوان این محصول در بازار، قیمت آن هم همچنان بالا است.لوبیا قرمز ایرانی انواع مختلفی دارد، مانند لوبیا قرمز ریز، لوبیا قرمز کپسولی، لوبیا قرمز درشت، و انواع خارجی آن هم به نام لوبیا قرمز اتیوپی، لوبیا قرمز قرقیز برای تعادل قیمت لوبیا قرمز در بازار وارد می کنند.

قیمت لوبیا قرمز بو جاری شده و دستچین با هم متفاوت است. لوبیا قرمز بوجار شده در این مرکز فروش در بهمن و اسفند ۹۹ کیلویی۱۸۵۰۰ و لوبیا قرمز دستچین کیلویی ۲۱۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش و قیمت انواع لوبیا با مشاورین این مرکز از طریق شماره تلفن در سایت ارتباط بگیرید. و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود

پذیرای تماس شما هستیم
بازرگانی آسیال

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.