مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش مستقیم نخود ایرانی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین دلایل صادرات نخود مرغوب ایرانیفروشنده نخود صادراتی ایرانی با بهترین قیمت

نخود از جمله حبوباتی است که از زمان های قدیم به دلیل داشتن خواص و ارزش غذایی فراوان و داشتن فیبر، آهن و کلسیم در بین مردم محبوبیت داشته و مصرف زیادی نیز داشته است. در ایران استانهایی مثل کرمانشاه و کردستان به دلیل شرایط خوب آب و هوایی و زمین های مناسب کاشت نخود یکی از بهترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان نخود ایرانی صادراتی به شمار می آیند. فروش مستقیم نخود صادراتی در این شهرها توسط مراکز توزیع کننده و فروشگاه های معتبر در سطح شهر انجام می‌گیرد. قیمت نخود صادراتی نیز بسته به نوع و کیفیت این محصول متغیر می‌باشد.

فروش مستقیم نخود ایرانی صادراتی

مهمترین دلایل صادرات نخود مرغوب ایرانی

مهمترین دلایل صادرات نخود مرغوب ایرانی صادرات یکی از اصلی ترین رکن های اقتصادی هر کشور می‌باشد که نقش بزرگی در رشد و شکوفا شدن اقتصاد دارد. از دلایل مهم صادرات نخود مرغوب ایرانی به صورت عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در حقیقت اگر صادراتی نباشد کشاورزان نیز کار خود را از دست می‌دهند و دیگر رغبتی برای کاشت محصول و فروش آن به قیمت خیلی پایین ندارند چون برایشان صرفی ندارد و دچار زیان مالی می‌شوند. همچنین نبود صادرات نخود، باعث افت کشت این محصول می‌شود و مجبور می‌شویم از نخودهایی که وارداتی هستند و قیمت بالایی نیز دارند استفاده کنیم.

همچنین نخود مرغوب ایرانی بسیار پر خاصیت است. از جمله خواص نخود ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. نخود دارای مقدار زیادی پروتئین، فیبر، کربوهیدرات و مواد معدنی مثل آهن، پتاسیم و منیزیم است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و برای بدن نیز بسیار مفید است. فیبر موجود در نخود برای هضم بهتر غذا و همچنین پاکسازی دستگاه گوارشی مفید می‌باشد. نخود درجه یک صادراتی به دلیل داشتن پروتئین کافی ارزش غذایی اش تا حدودی با گوشت قرمز برابری می‌کند. به همین دلیل قشر کم درآمد جامعه به دلیل قیمت مناسب نخود صادراتی و ارزش غذایی که دارد از آن در تهیه غذاهای خود استفاده می‌کنند. 

فروشنده نخود صادراتی ایرانی با بهترین قیمت

فروشنده نخود صادراتی ایرانی با بهترین قیمت شرکتها و مراکز فروش بسیاری در زمینه ی خرید و فروش انواع نخود صادراتی در ایران فعالیت می‌کنند. این شرکتها بلافاصله بعد از برداشت نخود، آن را در بسته بندی های مناسب قرار داده و به تمام مراکز فروش موجود در سطح شهر می‌فرستند. مراکز فروش، این محصول را با قیمتی مناسب به صورت کلی و جزئی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. قیمت نخود ایرانی بسته به میزان مرغوبیت و نوع نخود متغیر می‌باشد. این مراکز همچنین دارای سایت های معتبری هستند که محصول مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار می‌دهند. مشتریان می‌توانند نخود فلافلی را از این سایتها به صورت اینترنتی سفارش دهند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.