مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش نخود سه خان کرمانشاه (گوران)

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود سه خان کرمانشاهسفارش انواع نخود کرمانشاه
فروش نخود سه خان کرمانشاه (گوران)

نخود سه خان کرمانشاه با سایز ۷و۸و۹ را از کدام مرکز فروش معتبری می توان خریداری کرد؟ آیا می دانید قطب اصلی نخود ایران در کدام منطقه است؟ آیا تا به حال نام نخود ممتاز گوران را شنیده اید؟ بهترین نخود کرمانشاه در منطقه ای با نام گوران تولید می شود

در بین انواع نخود کرمانشاه، نخود سه خان کرمانشاه پرفروشترین نخود می باشد. نخود سه خان بیشترین مصرف را در غذاهای ایرانی دارد. برای تهیه آبگوشت، آش رشته و انواع غذاهای محلی از این نوع نخود استفاده می شود.

انواع نخود سه خان کرمانشاه

فروش نخود سه خان کرمانشاه

همانطور که می دانید کرمانشاه قطب تولید نخود در کشور است. اما این نخود در کدام شهرها تولید می شود؟ از اصلی ترین شهرهای تولید نخود می توان به شهر کوزران (گوران)کرمانشاه اشاره کرد، که بهترین نوع نخود در آن تولید می شود. نام “نخود گوران” یک برند معتبر است که همه آن را با نام نخود کرمانشاهی می شناسند.

انواع نخود تولید شده در این شهر از ممتازی و مرغوبیت فراوانی برخوردار است .این محصول خواص و ویژگی های منحصر به فردی دارد که به آن اشاره می کنیم.

خواص نخود کرمانشاهی:

  1. به دلیل فیبر بالا برای قلب و عروق مفید است
  2. سرشار از آهن است و کم خونی را درمان می کند
  3. دارای روی، سلنیوم، منگنز، اسید فولیک، کلسیم،و…

نخود سه خان دارای انواع مختلفی ست که آگاهی بیشتر با این نوع محصول می تواند شما را در انتخاب بهترین نخود سه خان همراهی کند. نخود سه خان کرمانشاه با سایزهای (۹،۸،۷) از بهترین نخود سه خان به شمار می آید، که بیشتر سایز نخود آن ۸و۹ می باشد.

نخود سه خان دیگری در بازار وجود دارد با سایزهای(۸،۷،۶) که معمولا سایز۶ آن بیشتر است و به سه خان ضعیف لقب گرفته است. نوع دیگر نخود سه خان کرمانشاه که بیشتر آن را سایز ۸ تشکیل داده است که قیمت این محصولات با هم متفاوت هستند. پس اگر در مراکز خرید و فروش نخود قیمتها با هم متفاوت بودند یکی از علتها همین سایز بندی نخود می باشد.

سفارش انواع نخود کرمانشاه

سفارش انواع نخود کرمانشاه

 

 

سفارش و خرید انواع محصولات به روش آنلاین، یکی از بهترین روش در تهیه محصولات می باشد. مشتریانی که قصد خرید اینترنتی را دارند می توانند از طریق همین سایت با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرند و محصول خود را سفارش دهند.

پخش مستقیم و بدون واسطه انواع نخود کرمانشاه توسط مجموعه بازرگانی آسیال انجام می گردد. ارسال ممتاز ترین و مرغوبترین نخود کرمانشاه با قیمت مناسب به سراسر ایران صورت می گیرد

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.