مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش نخود عمده صادراتی فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کشت نخود دیم بهارهصادرات نخود عمده صادراتی در سال ۹۹
فروش نخود عمده صادراتی فله ای

فروش نخود عمده صادراتی به صورت فله ای را می توانید در بازار ایران مشاهده کنید.نخود عمده صادراتی با کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد نه تنها مردم کشور سازنده را وابسته کرده بلکه با خواص و فواید زیاد برخی از کشور های همسایه را وادار به خرید محصول کرده. افرادی که نیازمند این محصول خوراکی هستند کافی ست به طور مستقیم با فروشنده نخود عمده صادراتی در ارتباط باشند تا محصول مورد نظر را با قیمت های ارزان و باور نکردنی از آن خود کنند.

فروش عمده نخود صادراتی فله ای

کشت نخود دیم بهاره

کشت نخود دیم بهاره

امروز را می خواهیم در مورد کشت نخود گفت و گویی  داشته باشیم لطفا با ما همراه باشید.
نخود دیم از خانواده حبوبات می باشد.به علت داشتن پروتئین بالا هم می توان آن را به صورت سبز استفاده کرد و هم به شکل خشک شده آن را از اهمیت بالایی برخوردار بود.
این گیاه خوراکی بر روی خاکهایی که به اندازه کافی دارای آهک می باشند رشد سریعی را به خود اختصاص داده اند. اما بافتهایی که سنگین بوده و دارای رسی و مرطوب باشند استفاده از آن برای کشت نخود نامناسب می باشد.
اگر به دنبال کشت زود هنگام می گردید کافی ست تا در بهار نخود دیم را کشت کنید. به این خاطر که این دیم باعث می شود تا گیاه عملکرد دو برابری داشته باشد.

این دیم در نواحی لرستان در اوایل بهار بدون انجام آبیاری کشت می شود. همچنین با تنش خشکی سازگاری دارد و باید حتما این سازگاری بهبود بخشد.
همچنین نخود دو تیپ زمستانه و تابستانه را هم دارا می باشد که کشت زمستانی آن دانه های ریزی به بار می نشیند و کشت تابستانه آن دانه های درشتی را دارا می باشد که به رنگ کرم هستند.
این گیاه برای این که افزایش یابد باید کودهایی که فسفر پتاس دار و دارای آهک هستند را قبل از کاشت استفاده کرد و آن را کاملا با لایه شخم خاک مخلوط کرد.

صادرات نخود عمده صادراتی در سال ۹۹

صادرات نخود در سال 99

صادرات نخود سال ۹۹ بسیار پر رونق بوده است. این محصول با خواص و فواید فراوانی که دارد صادرات آن به کشورهای همسایه نیز صورت می گیرد.
بعد از این که گیاه برداشت می شود تولید کننده آنها را توسط دستگاه های پیشرفته همراه با استاندارد های لازم بسته بندی می کند و به بازار ایران ارائه می کند.

اما برای صادرات آنها را به صورت فله ای روانه کشورهای همسایه می کند. افرادی که با دنبال این گیاه خوراکی هستند. کافی ست به صورت مستقیم با مشاور خرید در ارتباط باشند تا محصول مورد نظر را با قیمت های مناسب و ارزان همراه با کیفیتهای بالا خریداری کنند.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

1

یک پاسخ به “فروش نخود عمده صادراتی فله ای”

  1. با سلام وقت بخیر
    از نخود عمده اسیال استفاده کردم خیلی راضی هستم چون قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت خوبی دارد.توصیه میکنم که شما هم استفاده کنید مشتری دائمی خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.