مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش نخود پایه بلند دیم در بسته بندی ۳۰ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی نخود پایه بلند دیمارقام نخود پایه بلندمرکز فروش نخود پایه بلند دیم در کرمانشاهارقام نخود پایه بلند دیم
فروش نخود پایه بلند دیم در بسته بندی 30 کیلویی

فروش نخود پایه بلند دیم در بسته بندی ۳۰ کیلویی توسط بازرگانی آسیال، قابل ارسال و توزیع به سراسر ایران می‌باشد. فروش انواع نخود دیم و آبی با تناژ بالا و با قیمتی مناسبتر از مراکز فروش دیگر انجام می‌گیرد.
نخود پایه بلند دیم به نخود پاییزه معروف است که ارقام مختلفی دارد.ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که نخود پایه بلند به چه نوع نخود می‌گویند؟

معرفی نخود پایه بلند دیم

معرفی نخود پایه بلند دیم

نخود پایه بلند دیم که به نخود پاییزه هم معروف است قابلیت برداشت مکانیزه ای را دارد یعنی گیاه این نوع از نخود بلندتر از نخود محلی است وبا کمباین برداشت می‌کنند و در فصل پاییز کاشته وبا آب باران آبیاری می‌شود از آن رو به آن نخود دیم هم گفته می‌شود و مناسب مناطق سرد و معتدل می‌باشد. این نوع از نخود تناژدهی بسیار بالایی در مزارع دارد و نسبت به نخود محلی سه یا چهار برابر بیشتر محصول تولید می‌کند.

ارقام نخود پایه بلند

نخود پایه بلند شامل ارقام مختلفی می‌شود که به آن اشاره خواهیم کرد.

  1. نخود رقم آرمان
  2. رقم سارال
  3. رقم سعید
  4. رقم عادل
  5. رقم منصور
  6. نخود هاشم
  7. رقم آزاد و….

این ارقام که به نخود اصلاح شده معروفند پایه بلند هستند و کاشت در شرایط دیم را دارا می‌باشند و در مناطق سرد سیر و معتدل و نیمه گرمسیری قابلیت تولید دارند.

برای اطلاع از انواع و ارقام نخود در زمینه تولید نخود با مشاورین بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

این محصول برخلاف نخود محلی در فصل سرما کاشته می‌شود و بعداز یک دوره طولانی در اسفند ماه از دل خاک رشد کرده و در اواخر فصل بهار برداشت می‌شود. نخود پایه بلند دانه درشتی دارد، زودپز است و رنگ و لعاب بهتری در آش‌ها و غذاها دارد.

در رابطه با موضوع تناژ دهی، این نوع نسبت به نوع محلی بسیار پر محصول بوده و تقریبا در هر هکتار تا حدود ۱۵۰۰ کیلو بازدهی مطلوب دارد. لازم به ذکر است که شرایط آب و هوا و حاصلخیزی خاک، عوامل تعیین کننده مرغوبیت نخود پایه بلند هستند.

مرکز فروش نخود پایه بلند دیم در کرمانشاه

ارقام نخود پایه بلند دیم

کرمانشاه قطب تولید انواع نخود مرغوب در کشور است و قاعدتا مراکز فروش بذر نخود بهاره و پایه بلند در این استان وجود دارد؛ مرکز بازرگانی آسیال فعال در خرید و فروش نخود بصورت سنتی بوده و به تازگی خرید و فروش اینترنتی را آغاز نموده است و نخود ممتاز کرمانشاه را به صورت فله ای و بسته بندی ۳۰ کیلویی به تمام شهرهای ایران ارسال می‌نماید لذا مشتریان عزیز ضمن خرید نخود به روش سنتی می‌توانند این محصول را به صورت آنلاین در بازرگانی آسیال سفارش داده و به موقع و با کمترین هزینه آن را تحویل بگیرند.

خریداران محترم با پر کردن فرم سایت سفارش خود را ثبت کنید تا مشاوران بازرگانی آسیال در کمترین زمان با شما تماس بگیرند و یا از طریق راههای ارتباطی زیر با،بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

پذیرای تماس شما هستیم

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 2 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

13

13 پاسخ به “فروش نخود پایه بلند دیم در بسته بندی ۳۰ کیلویی”

    • سلام وقتتون بخیر
      به علت نوسان قیمت نخود با شماره درج شده در سایت جهت دریافت قیمت قطعی ارتباط بگیرید

  1. سلام با توجه به بارندگی های اخیر و برف گرفتگی مناطق سرد سیر امکان کاشت پاییزه نخود پایه بلند منصور و.. وجود ندارد و یا احتمال کاشت آن در پاییز کم است آیا در بهار میتوان آنرا کاشت؟ در صورت کاشت بهاره تاثیری در قد گیاه ندارد؟ تشکر از سایتتون

    • سلام
      نخود مقاوم به سرما در مناطق بسیار سردسیر . ارقامی مانند سارال، سعید و … قابل کشت هست در صورت نبود چنین رقم هایی میتوان از نخود منصور و عادل در پایان بهمن ماه و اوایل اسفند اقدام به کشت کرد. نخودهای اصلاح شده باید دوره سرما را تحمل کنند و در غیر این صورت باردهی مناسبی ندارند. جهت اطلاعات تکمیلی با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

    • سلام وقت بخیر آقای سام
      در کرمانشاه بیشتر از نخود عادل و منصور کشت می شود و کشت نخود آزکان چندان رواج ندارد

  2. سلام وقت بخیر
    برای شهرستان فسا با آب و هوایی تقریبا معتدل چه رقمی نخود مناسب است که بازده خوبی داشته با شد
    و بهترین زمان کشت هم بفرمائید

    • سلام وقت شما بخیر جناب جوکار
      برای آب و هوای معتدل هم نخود بهاره و هم نخود پاییزه مناسب هست. مهم تر زمان کشت نخود است. اگر تصمیم به کشت پاییزه و یا بهاره دارید می توانید در صورت خرید نخود از این مرکز، مشاوره برای کشت تا برداشت به صورت رایگان دریافت کنید
      ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰
      ۰۹۱۸۷۳۳۴۹۶۵

  3. سلام من کرمانشاهم و حدود ۱۲۰ کیلو نخود آرمان پایه بلند دیم پاییزه میخوام
    چجوری از شما خرید کنم و ایا میشه اینجا کشت کرد

  4. سلام خسته نباشید بنده حدود ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی دیم دارم که یک سال گندم و یک سال نخود میکارم به دلیل هزینه بسیار بالای برداشت نخود به روش سنتی میخواهم از نخود پایه بلند استفاده کنم که با کمباین برداشت بشه زمان کاشت نخود پایه بلند دقیقا مثل گندم هست و اینکه با دست کاشت می‌شود یا می‌توان برای کاشت از ردیف کار گندم استفاده کرد.

    • سلام وقت بخیر . نخودهای پاییزه را می توان با دست کاشت، اما بهترین روش کشت با دستگاه هست که هم با دستگاه بذرکار ذرت و هم با دستگاه بذر کار نخود می توان اقدام کرد . برای اطلاعات از زمان مناسب کشت، نوع نخود با توجه به شرایط آب و هوایی و و زمان برداشت نخود با مدیریت مجموعه تماس بگیرید. ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰٫ . ۰۹۱۸۷۳۳۴۹۶۵

    • سلام وقت بخیر. لطفا برای دریافت راهنمایی کشت و برداشت نخود با مدیریت مجموعه تماس بگیرید .۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰
      ۰۹۱۸۷۳۳۴۹۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.