مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش و قیمت نخود در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود در بازارفروش نخود در بازار
فروش و قیمت نخود در بازار

فروش و قیمت نخود در بازار به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی نخود موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند نخود خارجی و نخود تولید شده در کشور که فروش و قیمت نخود در بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت نخود در بازار

قیمت نخود در بازار

قیمت نخود در سال ۹۹ جهش قابل توجهی داشت. هم رمان با بالا رفتن ارز، قیمت حبوبات از جمله نخود، روند افزایشی پیدا کرد. از این رو نیاز به واردات نخود خارجی در بازار بیشتر شد.نخود خارجی به دلیل کیفیت کمتر نسبت به نخود ایرانی قیمت مناسبتری دارد که بیشتر جهت تولید فلافل از آن استفاده می شود.

اما نخود تولید شده در بازار که محصول استانهای کرمانشاه و لرستان می باشد با درجه کیفی بسیار بالاتر نسبت به نخود خارجی در بازار عرضه می شود. قیمت نخود در سایزهای مختلف، متفاوت است که مصرف کننده بسته به نیاز خود، نخود مورد استفاده را خریداری می نماید.

سایزهای مختلف نخود ایرانی:

  • نخود سایز ۱۰ (تک خان)
  • نخود سایز ۸و۹ (دوخان)
  • نخود سایز ۷و۸و۹ (سه خان)
  • نخود سایز ۵و۶ (فلافلی)
  • نخود سایز ۴و۵ (لپه ای)
برای اطلاع از قیمت نخود در بازار، با مجموعه بازرگانی آسیال در ارتباط باشید

فروش نخود در بازار

فروش نخود در بازار

فروش نخود در بازار با حجم بالا را می توانید با جستجو کردن در سایتهای اینترنتی پیدا کرد. این مراکز فروش نخود عمده را به صورت فله ای و بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار می دهند. فروش آنلاین نخود مزیتهای فراوانی دارد. راحتی و آسودگی در تهیه محصول خود یکی از ویژگیهای خرید اینترنتی است.

مشتریان در زمان سفارش محصول، می توانند طبق نیاز مصرف، سایز نخود و وزن بسته بندی را به دلخواه خود سفارش داده و پس از واریز وجه توافق شده و آدرس محل مورد نظر جهت تحویل محصول، در زمان کوتاهی محصول خود را دریافت نمایند.

فروش انواع نخود در وزن بیشتر از ۵۰۰ کیلو، امکان پذیر است.فروش نخود در این مرکز، کمتر از مقدار تعیین شده به دلیل هزینه های زیاد مقرون به صرفه نمی باشد.

نمایندگی ها و مراکز فروش زیادی در سطح کشور در حال فروش نخود هستند و در بین آن ها بازار رقابتی فراوانی وجود دارد. این مراکز فروش نخود با در نظر گرفتن تخفیفات قابل توجهی سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند.

برای بهره مندی از این تخفیف فروش، باید محصول خود را با حجم بالا سفارش دهید. حجم پایین در بیشتر مواقع قابل تخفیف نمی باشد. خرید با حجم بالا علاوه بر تخفیفی که دریافت خواهید کرد، بسیار مقرون به صرفه برای خریداران است.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.