مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش کلی نخود ایرانی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین شاخصه های نخود صادراتی ایراناهمیت صادرات و فروش نخود به بازار های خارجی

نخود جزوه حبوباتی است که از قدیم مورد استفاده علاقمندان آن بوده است و اخیرا نیز به شکل های مختلفی از جمله نخود موجود در تنقلات، نخود سبز، نخود فرنگی و… مورد استفاده قرار می گیرد. 

فروش کلی نخود ایرانی صادراتی افزایش زیادی یافته است و دلیل آن نیز جنس مرغوب و قیمت مناسب این محصول تولیدی می باشد. 

فروش کلی نخود ایرانی صادراتی

مهمترین شاخصه های نخود صادراتی ایران

مهمترین شاخصه های نخود صادراتی ایرانجهت نخود صادراتی ایرانی به کشور های دیگر یک سری شاخص های مهمی لازمه این نوع صادرات است از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از: 

  • نوع برند و جنس محصول که در کدام مناطقی کشت شده است بر شاخص این نخود صادراتی تاثیر گذار است. 
  • قیمت این نوع محصول تولیدی بر شاخص صادراتی موثر می باشد. 
  • عمده خریدن یا کیلویی خریدن نیز تاثیر بر آن دارد و افرادی که به صورت فله ای یا عمده آن را خریداری کنند قیمت برای آنان کم تر است. 
  • میزان نوسانات ارزی نیز مساله دیگری است که می تواند تاثیر گذار باشد. 

بنابراین مصرف نخود برای بدن ما دارای اهمیت خاصی است و پروتئین موجود در این نوع حبوبات به رشد و نمو و تقویت عضلات بدن کمک فراوانی می کند. 

اهمیت صادرات و فروش نخود به بازار های خارجی

اهمیت صادرات و فروش نخود به بازار های خارجیخرید و فروش نخود به بازار های خارجی افزایش فراوانی پیدا کرده است و دلیل آن نیز فواید و خواص زیاد این محصول و همچنین کیفیت عالی و قیمت ارزان آن می باشد که باعث شده است که افراد زیادی در خارج از کشور به خرید این محصول اقدام کنند. 

برای خرید این محصول طبیعی افرادی را که در خارج از کشور هستند برای سفارش آن می توانند به صورت غیر مستقیم و از طریق وب سایت های معتبر اقدام به خرید نخود های مرغوب نمایند و مورد استفاده خود قرار دهند. 

افرادی را که در داخل کشور نیز مایل به خریداری هستند می توانند به صورت مستقیم و به مراکز و نمایندگی های این نوع محصول مراجعه کرده و آن را خریداری کنند. 

قیمت نخود صادراتی بستگی به نوسانات ارزی نیز دارد، بنابراین برای ارسال آن به کشور های دیگر باید به کشور هایی آن را صادر کرد که دارای نوسانات ارزی کم تری هستند تا بتوانند در دراز مدت سود بیشتری را کسب کنند.  

صادرات نخود کرمانشاه باعث شده است افراد زیادی را که قبلا شغلی نداشتند در زمینه های مختلف تولیدی، بسته بندی، خرید و فروش این محصول مشغول به کار شوند و زمینه اشتغال برایشان فراهم گردد و همچنین موجب می شود که روند تولید اقتصادی نیز در کشور افزایش یابد. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.