مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش کیسه ای نخود فله کرمانشاه ریز و درشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش کیسه ای نخود فله کرمانشاهقیمت نخود فله کرمانشاهصادرات نخود فله کرمانشاه
فروش کیسه ای نخود فله کرمانشاه ریز و درشت

نخود فله کرمانشاه اعم از ریز و درشت به صورت کیسه ای در شرکت حبوبات آسیال  به سراسر ایران عرضه می گردد. فروش نخود فله کرمانشاه به اصفهان، شیراز، تبریز، تهران،مشهد، مرکزی و … با حجم بالا و به قیمت نمایندگی فروش حبوبات توزیع می شود.

فروش کیسه ای نخود فله کرمانشاه

به چند دلیل مراکز فروش معتبر، اقدام به فروش کیسه ای نخود فله کرمانشاه می کنند. نخود فله ای اگر با تناژ بالا به فروش برسد به ناچار این محصول را فله ای و بدون بسته بندی وارد کامیون می کنند. اما اگر با حجم پایین باشد در بسته بندی های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی توزیع می شود. فروش کیسه ای نخود بیشتر از فله ای این محصول می باشد. از دلایل بزرگ فروش کیسه ای که اکثر خریداران بر آن تاکید دارند مسئله بهداشتی نخود فله می باشد. با شیوع بیماری های مختلف ، یکی از بهترین روش های فروش نخود بسته بندی کردن آن است.

شرکت بازرگانی حبوبات آسیال ارائه دهنده انواع نخود کرمانشاه با سابقه طولانی در بازار حبوبات است . لذا از مشتریان و تجار محترم جهت تامین انواع نخود، با درجه کیفی بالا دعوت به عمل می آید. این مرکز فروش بهترین نوع نخود را با قیمت مناسب و در حجم بالا و پایین به سراسر ایران عرضه می کند.

قیمت نخود فله کرمانشاه

قیمت نخود فله کرمانشاه

کرمانشاه قطب تولید نخود در ایران است که هرساله در حدود ۴۵ درصد از نیاز کشور را فراهم می کند؛ قیمت این محصول به دلیل کشت فراوان نخود در کرمانشاه به مقدار قابل توجهی پایین تر از سایر نقاط ایران است. قیمت نخود فله به پارامترهای مختلفی وابسته است. یکی از مهمترین پارامترهای قیمت گذاری نخود هندی فله، کیفیت محصول است، کیفیت محصول هم به آب و خاک مناسب بستگی دارد و هم به کشاورزان خبره . از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت نخود فله کرمانشاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. صادرات و واردات نخود
  2. شرایط آب و هوایی
  3. میزان ضایعات محصول
  4. خرید نخود تازه
  5. خرید بدون واسطه
  6. شرایط  و نوسان بازار ارز
  7. ریز و درشتی نخود
  8. خرید با حجم بالا

معمولا خرید هر محصولی با حجم زیاد باعث شکسته شدن قیمت نهایی آن می شود. اگر شما از تاجران و فعالان در حوزه حبوبات هستید حتما خرید با حجم بالا را می پسندید و حتما از تخفیفهای نهایی قیمت نخود فله از سوی فروشنده را تجربه کرده اید. البته لازم به ذکر است که در طی دو سال گذشته قیمت نخود فله کرمانشاه و دیگر انواع نخود و حبوبات دستخوش نوسان زیادی شد که این اتفاق نه برای خریداران خوب بود و نه برای فروشنده ها. به هر حال در سال جاری شاهد ثبات نسبی در بازار حبوبات هستیم و مشتریان می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند

برای خرید و قیمت روز این محصول با تیم فروش حبوبات آسیال در ارتباط باشید

صادرات نخود فله کرمانشاه

نخود کیلویی از جمله حبوباتی است که صادرات آن ممنوعیت زیادی ندارد. این می تواند فرصت خوبی برای ارز آوری به ایران باشد. برای صادرات باید بهترین نخود و درجه یک ترین آن را انتخاب کرد زیرا مشتریان این محصول که بیشتر از همسایه های مرزی هستند نخود با کیفیت را بیشتر می پسندند. کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان بیشترین میزان واردات را در بین کشورهای دیگر از ایران دارد. این محصول با کیسه های ۳۰ کیلویی روانه بازارهای صادراتی می شود اما بسته بندی نخود فله با وزن دلخواه مشتری امکان پذیر است.

مشتریان گرامی می توانید برای تهیه نخود فله کرمانشاه با واحد فروش از طریق شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.