مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت دست اول نخود سه خان صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراکز فروش نخود سه خان صادراتی با قیمت دست اولانواع نخود سه خانبازار صادراتی نخود سه خان
قیمت دست اول نخود سه خان صادراتی

نخود سه خان صادراتی را با قیمت دست اول از کجا تهیه کنیم؟ مزایا و کیفیت نخود سه خان صادراتی در چه حدی است؟ چرا این محصول برای صادرات مناسب است؟ اگر می خواهید نخود سه خان را جهت صادرات انتخاب کنید بهترین گزینه برای خرید این محصول، از مراکز فروش در استان های تولید کننده است. استانهای کرمانشاه و لرستان از بزرگترین تولید کنندگان انواع نخود در ایران می باشند که هرساله هزاران تن از این محصول را با بهترین کیفیت روانه بازارهای داخلی یا خارجی می کنند.

مراکز فروش نخود سه خان صادراتی با قیمت دست اول

مراکز فروش نخود سه خان صادراتی با قیمت دست اول

مراکز فروش و فروشگاههای خیلی زیادی در بازار حبوبات اقدام به فروش انواع نخود می کنند، اما بعضی از این مراکز دارای واسطه هایی هستند که نخود را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. از آنجا که نخود در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می شود، اغلب مشتریان، آشنایی کامل و دقیقی درباره انواع این محصول را ندارند. بنابراین، این مراکز فروش با در نظر گرفتن میزان اطلاعات مشتری از محصول، محصول درجه دو یا سه را به عنوان نخود درجه یک به فروش می رسانند.

اما برای خرید نخود صادراتی، که معمولا از بهترین انواع نخود سایز بندی شده استفاده می کنند، می توانید به فروشگاهها و مراکز فروشی که سابقه طولانی در انجام معاملات این محصول دارند اعتماد کرد. این مراکز فروش هم به صورت حضوری و غیر حضوری در بازار حبوبات فعالیت دارند و مستقیم و بی واسطه محصول را از کشاورزان خریداری می نمایند. پس در نتیجه محصولات خود را با قیمت دست اول به فروش می رسانند.

عمده فروشگاههای فروش نخود در استانهای کرمانشاه و لرستان فعالیت می کنند. 

انواع نخود سه خان

انواع نخود سه خان

برای اینکه یک خرید خوب و با کیفیت داشته باشید، لازم است که اطلاعاتی در مورد انواع نخود سه خان داشته باشید. نخود سه خان هم مانند هر محصولی دارای انواع مختلفی است. نخود بر حسب میلیمتر اندازه گیری می شود. مثلا نخود سه خان مرغوب ، با سایز ۷-۸-۹ در بازار توزیع می شود. اما انواع دیگر این محصول با همین نام با سایز ۶-۷-۸ است، که به نخود سه خان ضعیف معروف است و قیمت این محصول از نخود سه خان مرغوب کمتر است.

اگر نخود سه خان سایز ۸و۹ آن بیشتر باشد قیمت بالاتر، و اگر سایز ۶و۷ آن بیشتر باشد قیمت پایینتری دارد. اغلب مشتریان از این نوع سایزها اطلاع ندارند و به خیال  خود اگر نخود سه خان را با قیمت پایین خریداری کنند، خرید مقرون به صرفه ای داشته اند. اما غافل از اینکه محصول درجه دو و سه را با قیمت بیشتری خریداری کرده اند.

بهترین نوع نخود سه خان صادراتی سایز ۷و۸و۹ آن است که البته سایز ۸و۹ آن بیشتر است بیشتر بازرگانان و تجار در کشورهای همسایه مخصوصا کشورهای افغانستان و پاکستان مشتریان نخود سه خان صادراتی هستند و از این محصول سود قابل توجهی می برند.

بازار صادراتی نخود سه خان

نخود از جمله حبوباتی است که در بازارهای خارجی خواهان زیادی دارد. تقریبا این محصول به تمام دنیا صادر می شود، و مردمان تمامی کشورها از نخود در غذاهای مختلف استفاده می کنند.البته لازم به ذکر است که هر کشوری بر حسب ذائقه مردم خود از انواع مختلف نخود استفاده می کند. مثلا مردم افغانستان بیشتر نخود سایز ریز و متوسط را دوست دارند. مردم پاکستان نیز از نخود درشت بیشتر استفاده می کنند.

جهت خرید نخود سه خان صادراتی با شرکت بازرگانی آسیال در ارتباط باشید. شرکت بازرگانی آسیال شما را به خریدی مطمئن و مقرون به صرفه یاری می کند.

کشورهای عربی از تمامی انواع ریز و درشت نخود استفاده می کنند؛ مثلا در غذاهایی مثل حمص یا فلافل و یا غذاهای گوناگون محلی. نخود سه خان ریز برای صادرات به کشور افغانستان و عراق گزینه مناسبی است. معمولا در ماه محرم مردم مومن عراق برای زائران فلافل نذری می پزند، و در این ماه فروش نخود فلافلی رونق بسیار خوبی دارد.

نخود سه خان صادراتی برای صادرات به پاکستان مناسب است. به این دلیل مردم پاکستان خواهان نخود درشت هستند.همچنین کشورهایی همچون امارات متحده عربی، عمان، عراق،سوریه، عربستان و…. از این محصول استفاده می کنند.

اگر بازارهای صادراتی محصولات را به درستی بشناسیم می توانیم بهترین محصول را صادر کرده و ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.