مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت روز نخود فله و بسته بندی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت روز نخود کرمانشاهتفاوت قیمت نخود فله ای و بسته بندیانواع سایز نخود کرمانشاه مرجع فروش انواع نخود کرمانشاه در تهرانخرید اینترنتی و مزایای آن
قیمت روز نخود فله و بسته بندی کرمانشاه

قیمت روز نخود فله و بسته بندی کرمانشاه متفاوت است. قیمت روز نخود در شرکت حبوبات آسیال علاوه بر سایز و نوع بسته بندی، به عوامل دیگری بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت روز نخود می توانید با مشاورین شرکت بازرگانی آسیال در ارتباط باشید.

قیمت روز نخود کرمانشاه

قیمت روز نخود فله و بسته بندی کرمانشاه

از آنجا که نخود کرمانشاه از بهترین نوع نخود تولیدی کشور می باشد، متقاضیان فراوانی دارد و قیمت روز نخود کرمانشاه برای خریداران و مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت روز نخود کرمانشاه بر اساس سایز نخود متفاوت می باشد. سایزهای ریز با قیمت ارزانتر و سایزهای درشت با قیمت بالاتر در بازار حبوبات عرضه می شوند. نوسانات در قیمت نخود در سالهای اخیر باعث افزایش قیمت روز نخود کرمانشاه شد. در سال ۱۴۰۰ علاوه بر خشکسالی، صادرات این محصول هم افزایش داشته است.این دو عامل در افزایش قیمت روز نخود تاثیر گذار بوده است.

اما چگونه می شود که نخود کرمانشاه را با قیمت ارزانتر از شرکتهای دیگر خریداری نمایید؟ راهکار بسیار ساده است. شما مشتریان می توانید با تیم فروش شرکت حبوبات آسیال جهت خرید انواع نخود کرمانشاه در ارتباط باشید. این شرکت با ارتباط مستقیمی که با کشاورزان دارد، به راحتی در زمان بسیار کم نخود ممتاز کرمانشاه را خریداری می نماید و با دستگاه بوجار و سورتینگ ضایعات و سنگریزه ها را از نخود جدا کرده و در مرحله بعد سایز بندی می کند.

  • نخود فلافلی
  • نخود دوخان
  • نخود سه خان
  • نخود چهار خان
  • نخود تک خان

از محصولات این شرکت حبوبات است. چنانچه نیاز به خرید انواع نخود کرمانشاه دارید با ما در ارتباط باشید.

تفاوت قیمت نخود فله ای و بسته بندی

در بسته بندی نخود هزینه های جانبی باعث گرانتر شدن قیمت تمام شده آن می شود. نخود فله از بهترین قیمت نسبت به نخود بسته بندی برخوردار است. خریداران نخود فله ای در کشور این محصول را با تناژ بالا سفارش می دهند. برای کاهش یافتن هزینه خرید و حمل و نقل نخود فله ای، این شرکت در نظر دارد که برای مشتریانی که این محصول را با حجم بالا خریداری نمایند تخفیف های خوبی ارائه دهد.

انواع سایز نخود کرمانشاه

انواع سایز نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه در سایزهای متفاوتی در بازار عرضه می شود. بیشتر خریداران از تنوع سایزهای نخود کرمانشاه اطلاع کافی ندارند. در این مطلب به انواع نخود سایز بندی شده کرمانشاه می پردازیم .

  1. نخود تک خان: به سایزهای تک شماره ای نخود تک خان می گویند. مثلا نخود سایز ده (۱۰) و یا نخود سایز نه (۹) که بر اساس میلیمتر اندازه گیری شده اند.
  2. نخود دوخان: این سایز از نخود در اندازه های (۹-۱۰) و یا (۸-۹ )می باشد. به این دلیل که از دو سایز تهیه شده به نخود دو خان معروف است. قیمت نخود دوخان به دلیل تفاوتهایی که در اندازه دارند با هم متفاوت است.
  3. نخود سه خان: نخود سه خان یا نخود آبگوشتی از پر مصرفترین انواع نخود می باشد. سایزهای این نخود در اندازه های (۹-۸-۷) و یا (۸-۷-۶) در بازار وجود دارد. که هر کدام جدای از هم با قیمت متفاوتی به فروش می رسد.
  4. نخود فلافلی: نخود فلافلی از ریزترین سایزهای نخود تهیه می شود. سایزهای این محصول در اندازه های (۶-۵) و (۵-۴) در بازار به فروش می رسد. بیشتر خریداران این محصول را اغذیه فروش ها و فلافل فروشها تشکیل می دهد.
  5. نخود لشگری: نخود لشگری یا نخود در هم در گذشته طرفداران خود را داشته اما امروزه با سایز بندی کردن نخود کمتر در بازار یافت می شود. اما برای مشتریانی که خریدار این محصول هستند تهیه می شود.

 مرجع فروش انواع نخود کرمانشاه در تهران

مرجع فروش انواع نخود کرمانشاه در تهران

نخود کرمانشاه در بیشتر مراکز فروش کشور از جمله تهران عرضه می شود. در بازار مولوی انواع نخود و حبوبات با قیمتهای مختلف به فروش می رسد. اما برای اینکه نخود را با قیمت کف بازار و دست اول تهیه کنید. نیازمند مرجع فروش معتبر می باشید. نخودی که در بازار تهران به فروش می رسد، از مراکز فروش نخود در کرمانشاه خریداری شده است. بهتر است برای خرید به فروشنده اصلی در شهرهای تولید کننده این محصول رجوع کنید. این مرکز فروش ، حضوری و غیر حضوری انواع نخود کرمانشاه را بی واسطه به خریداران عرضه می نماید.

خرید اینترنتی و مزایای آن

مزایای خرید اینترنتی بسیار فراوان است. در خرید اینترنتی تنوع محصولات بسیار زیادتر از خرید سنتی می باشد. تنوع قیمتها هم بسیار بالاست و نسبت به بودجه خود می توانید نوع محصول مورد نیاز را انتخاب نمایید. در هر شهر و روستایی که باشید با کمترین هزینه می توانید انواع نخود کرمانشاه را از سایتهای خرید و فروش نخود سفارش داده و در کمترین زمان ممکن و در محل مورد نظر به آن دسترسی داشته باشید.

این شرکت فروش با راه اندازی سیستم آنلاین خرید و فروش انواع نخود و با سابقه چندین ساله در بازار حبوبات بهترین نوع نخود کرمانشاه را با قیمت روز به خریداران عرضه می کند. همچنین از تجار محترم جهت  همکاری برای خرید نخود صادراتی در کیسه های مخصوص صادراتیانواع نخود کرمانشاه با این مرکز فروش دعوت به عمل می آید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.