مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت عمده بهترین نخود زرد ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کنندگان نخود زرد ایرانی کدام استانها هستند؟کیفیت و خواص نخود زرد ایرانیقیمت عمده نخود زرد ایرانی در بازار
قیمت انواع نخود سفید دوخان

نخود زرد ایرانی با چه قیمتی در بازار خرید و فروش می شود؟ در کدام مناطق نخود زرد ایرانی تولید می شود؟ از کیفیت و خواص نخود زرد ایرانی چه می دانید؟ تا حالا به این موضوع فکر کرده اید، چرا بیشتر مردم از نخود زرد در غذاهایشان استفاده می کنند و علت مصرف بالای این محصول چیست؟ در این مطلب جهت خرید بهترین نخود زرد ایرانی شما را راهنمایی می کنیم با ما همراه باشید.

تولید کنندگان نخود زرد ایرانی کدام استانها هستند؟

ثیمت عمده بهترین نخود زرد ایرانی

استانهای کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام و … از تولید کنندگان برتر نخود زرد ایرانی هستند. هر ساله با حجم بالا این محصول در بازار حبوبات شهرهای تولید کننده با قیمت مناسب عرضه می شود. در تمامی شهرهای استان کرمانشاه انواع نخود زرد تولید می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. مرحله بعد در شهرهای دلفان و خرم آباد تولید کنندگان نخود زرد ایرانی در حال فعالیت هستند.

تنوع بالای نخود زرد که از شهرهای مختلف کشت و تولید می شود باعث به وجود آمدن قیمتهای مختلف می شود. این تنوع باعث به وجود آمدن کیفیتهای مختلف نیز می باشد.

کیفیت و خواص نخود زرد ایرانی

کیفیت و خواص نخود زرد ایرانی

یکی از مهمترین عوامل فروش محصولات، کیفیت آن می باشد که در قیمت گذاری نخود هم یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار است. نخود زرد از لحاظ کیفیت باید زودپز باشد. سوراخ و حشره ده نباشد، طعم خوبی داشته باشد و اینکه یکدست از نظر اندازه باشد.

خواص نخود زرد یکی دیگر از مهمترین عوامل فروش این محصول به حساب می آید. هر محصولی که خواص کمتری داشته باشد از نظر استفاده استقبال خوبی از آن نمی شود. نخود زرد علاوه بر ارزش غذایی بالا خواص دارویی هم دارد که عبارتند از:

  1. دارای پروتئین بالایی است
  2. مفید برای دستگاه گردش خون و قلب
  3. مفید برای دستگاه گوارش
  4. درمان پوکی استخوان
  5. از بین برنده چین و چروک صورت
  6. دارای آهن است و کمخونی را درمان می کند
  7. فیبر بالای این محصول به لاغر شدن کمک می کند و … 

قیمت عمده نخود زرد ایرانی در بازار

همانطور که در بالا گفته شد. کیفیت و خواص نخود دو عامل به فروش رفتن خود زرد ایرانی می باشد. اما عواملی که در قیمت گذاری نخود تاثیر گذار هستند به قرار زیر است:

  • صادرات و واردات بی رویه
  • ریز و درشت بودن
  • نحوه بسته بندی
  • هزینه تولید و دستمزد کارگران
  • قیمت ارز  و …

البته در بعضی از فصول سال قیمت نخود زرد ایرانی به پایینترین مرحله خود می رسد؛ این زمانی است که نخود خارجی در بازار با قیمت کمتری نسبت به نخود تولید شده عرضه می گردد. به هر حال بهتر است برای حمایت از کشاورزان و تولید داخلی ، نخود زرد ایرانی تولید شده در استانهای کرمانشاه، لرستان، ایلام و … را خریداری نمود.

در سالهای اخیر به دلیل نوسانات بازار حبوبات قیمت انواع نخود دستخوش تغییرات ناگهانی شد لذا خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت انواع نخود با مشاورین این شرکت ارتباط بگیرید.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.