مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت عمده نخود لب لبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه لب لبی نخودتوزیع کننده نخود لب لبی نخود
فروش نخود

با نخود لب لبی آشنایی دارید؟ می دانید چگونه آن را تهیه می کنند؟ ما شما را در این مقاله، با این نوع خاص از محصول آشنا می کنیم و از جهتی، به قیمت عمده نخود لب لبی می پردازیم. در واقع این خوراکی، نخود پخته شده است که در برخی از مناطق کشورمان به شوربا نخود آب نیز معروف می باشد.

قیمت عمده نخود لب لبی

طرز تهیه لب لبی نخود

طرز تهیه لب لبی نخود در زمینه طرز تهیه لب لبی نخود باید بگوییم، کار چندان سختی نیست. شما می توانید با روشی بسیار ساده، این میان وعده بسیار لذیذ را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید. البته باید گفت، این فرآورده مقوی و در همین حال پر خاصیت نیز می باشد. اما برای تهیه این مراحل را نیاز است طی کنید:

  • ابتداء نخودها درشت و یا ریز را به خوبی تمیز می کنید.
  • آنان را شستشو می‌ دهید تا گرد و غبار‌شان گرفته شود.
  • پس از آن برای مدت یک شبانه روز می گذارید، خیس بخورند.
  • روز بعد، در یک قابلمه مقداری به اندازه کافی آب ریخته و نخودها را در آن می جوشانید.

به همین سادگی طرز تهیه نخود لب لبی را فرا می گیرید و خوراک آماده می شود. اما مهمترین مسئله این است که نخود پخته شده به خودی خود، مزه خاصی ندارد. پس نیاز می باشد تا از مواد افزودنی مانند چاشنی های غذایی و ادویه جات هم استفاده کنید.

عموماً سرکه، آبلیمو، نمک، فلفل سیاه و قرمز، آویشن و سایر چاشنی ها دیگر به خوراک پخته شده، علاوه می کنند. برخی هم برای خوشمزه تر شدن، اندکی پوره سیب زمینی به آن می افزایند. خلاصه طبق سلیقه خود و خانواده می توانید، یک میان وعده مقوی را آماده و میل کنید.

توزیع کننده نخود لب لبی نخود

توزیع کننده نخود لب لبی نخود به این موضوع اشاره کریم که می شود از نخودهای گوناگونی در تهیه خوراک لب لبی استفاده کرد. اما در این میان، باید برای به دست آوردن محصول درجه یک، به توزیع کننده نخود لب لبی نخود مراجعه کرد. عرضه کننده به صورت فله ای و یا بسته بندی شده به ارائه این نوع خاص از حبوبات می پردازد.

از طرفی، بهترین نخودها بدون کرم خوردگی و تازه می باشند. البته باید متذکر شویم که سایز محصول اهمیت زیادی ندارد؛ اما اگر درشت باشد، بهتر است. روی هم رفته، می توانید از محل توزیع نخود لب لبی، فرآورده هایی را به دست آورید که کیفیت عالی دارند.

پیشنهاد می کنیم که مشتریان جهت سفارش و یا تهیه قیمت ها با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی که در انتهای نوشته درج شده، تماس بگیرند.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.