مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود سایز درشت در مرداد امسال

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود سایز درشت و اطلاع از قیمتهانخود ریز بهتر است یا نخود درشتقیمت عمده نخود سایز درشت
قیمت نخود سایز درشت در مرداد امسال

نخود سایز درشت از کجا بخرم؟ از کدام سایت قیمت نخود سایز درشت جویا شوم؟ نخود سایز درشت مرغوب در مرداد امسال را از حبوبات آسیال تهیه کنید. نخود سایز درشت معمولا در سایزهای ۹-۱۰ و یا ۸-۹ می باشد. به دلیل نوسان قیمت در بازار حبوبات هر لحظه قیمتها بروز رسانی می شوند. برای اطلاع از قیمت به روز شده  نخود سایز درشت با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

آشنایی با انواع نخود سایز درشت و اطلاع از قیمتها

آشنایی با انواع نخود سایز درشت و اطلاع از قیمتها

 

نخود مانند هر محصولی دیگر دارای تنوع فراوانی است. همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم نخود سایز درشت دارای تنوع زیادی است.

  1. نخود با سایز ۱۰
  2. نخود درشت با سایز ۹-۱۰
  3. نخود با سایز ۹-۸
  4. نخود درشت با سایز۷-۸

این محصولات با نامهای نخود تک خان ۱۰ ، نخود دوخان ۹-۱۰ و ۹-۸ و ۸-۷شناخته شده اند البته ترکیبی یا سایز ۹-۸-۷ که نخود سه خان گفته می شود را می توان در زمره نخود درشت قرار داد به شرطی که سایز ۹-۸ آن بیشتر از نخود سایز ۷ آن باشد.

قیمت نهایی نخود را عرضه و تقاضا در بازار تعیین می کند. اما مهمترین شاخصه در قیمت گذاری نخود، کیفیت و مرغوبیت آن است. نخود هر اندازه که دانه درشت باشد از کیفیت بالایی برخوردار است. به دلیل پخت سریع، طعم لذیذ و رنگ روشنی که دارد، قیمت این محصول گرانتر از نخود ریز در بازار خرید و فروش می شود.

طبق شماره گذاری که در بالا شده، از بالا به پایین ،گرانترین نخود مربوط به سایز ۱۰ می باشد و ارزانترین نخود سایز درشت ، سایز ۸-۷ است . البته در بین انواع نخود درشت ولی ارزانترین این محصول نخود فلافلی با سایز ۵-۴ است که به دلیل دانه ریز بودن در لیست قرار ندادیم.

نخود در فصل برداشت با نازلترین قیمت خرید و فروش می شود. پس اگر خریدار این محصول هستید در مرداد و شهریور محصول خود را خریداری نمایید

نخود ریز بهتر است یا نخود درشت

بسته به نیاز شماست که نخود ریز و یا نخود درشت را انتخاب کنید. نخود ریز معمولا در مصارفی چون تهیه فلافل و لپه سازی کاربرد دارد، و نخود درشت در تهیه انواع آشها و آبگوشت مصرف دارد. خرید نخود با حجم های مختلف بستگی به نیاز مشتریان دارد.
اگر برای مصارف خانگی بخواهید خرید نخود انجام دهید بهتر است که از نخود بسته بندی جهت پخت غذای خود استفاده نمایید. معمولا مشتریان خرید نخود عمده از مراکز فروش هایپرها، مغازه داران و سوپرمارکتها هستند که خریدار عمده این محصول هستند.

قیمت عمده نخود سایز درشت

قیمت عمده نخود سایز درشت کمتر و ارزانتر از قیمت خرد نخود درشت در بازار داد و ستد می شود. لازم به ذکر است که نخود در وزن کم و بسته بندی که دارد باعث افزایش قیمت این محصول می شود. نخود اگر با حجم بالا خریداری شود از سوی فروشنده تخفیف های قابل توجهی دریافت می نمایید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع نخود با مشاورهای شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.