مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود سه خان آبگوشتی ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود سه خان آبگوشتی ریزتفاوت نخود آبگوشتی ریز و درشت
قیمت نخود سه خان آبگوشتی ریز

نخود سه خان آبگوشتی ریز و درشت در فروردین ۱۴۰۰ همراه با نوسان قیمت است. اگر قصد خرید نخود سه خان آبگوشتی ریز با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید با این مرکز فروش ارتباط برقرار کنید. مجموعه بازرگانی آسیال عرضه کننده انواع حبوبات به سراسر کشور می باشد.

قیمت نخود سه خان آبگوشتی ریز

قیمت نخود سه خان آبگوشتی ریز

معمولا در اوایل هر سال قیمت حبوبات به دلیل عدم تولید و کمبود این محصولات در کشور مقداری افزایش می یابد. همچنین قیمت نخود سه خان آبگوشتی ریز هم از این قاعده مستثنی نمی باشد.

نخود سه خان آبگوشتی ریز به دلیل مصرف بالای آن در انواع آشها و آبگوشتها،همواره مورد توجه فروشندگان این محصول بوده است. خصوصا با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مصرف این محصولات و حبوبات دو چندان می شود. از آنجا که قیمت تمامی محصولات در بازار بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود، قیمت نخود سه خان آبگوشتی هم با افزایش همراه خواهد بود.

برای تهیه نخود سه خان آبگوشتی ریز با قیمت مناسب می توانید با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

نخود سه خان به دو صورت در بازار وجود دارد. ۱: نخود سه خان اعلا  ۲ نخود سه خان معمولی 

نخود سه خان اعلا در سایز های ۷و۸و۹  می باشد. که بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود که قیمت بالاتری نسبت به نخود سه خان معمولی دارد.

نخود سه خان معمولی در سایزهای ۶و۷و۸ می باشد که نخود ریز بیشتری در آن دیده می شود و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر است. البته لازم به ذکر می باشد که تشخیص نخود سه خان اعلا و معمولی کار سختی برای خریداران است ولی برای فروشندگان این محصول که با انواع محصولات آشنایی کاملی دارند راحت تر است.

تفاوت نخود آبگوشتی ریز و درشت

آیا از انواع نخود سه خان اطلاع دارید؟ از تفاوت های نخود سه خان چه میدانید؟ آیا تاکنون نخود سه خان ریز و درشت را از این مرکز خریداری نموده اید؟ معمولا در گذشته نخود سه خان را با نام نخود آبگوشتی می شناختند؛ و تفاوت زیادی برای ریز و درشتی آن قائل نمی شدند. اما با روی کار آمدن دستگاههای بوجاری نام نخود سه خان و نخود دو خان و نخود تک خان بر سر زبانها افتاده است.

نخود سه خان درشت که در رستورانها و دیزی سراها و فلافلی ها از آن استفاده می شود به دلیل زود پز شدن و خوش پخت بودن آن قیمت بالاتری دارد . اما برای مصارف خانگی و مقرون به صرفه بودن قیمت این محصول بیشتر از نخود سه خان معمولی و یا ریز استفاده می شود.

جهت اطلاع مشتریان گرامی ارسال انواع حبوبات و انواع نخود در این مرکز فروش به سراسر ایران انجام می گردد لذا برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.