مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود صادراتی عمده ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود صادراتی به قیمت درب کارخانهقیمت نخود صادراتی عمده برای تاجرانانواع نخود صادراتی تولید شده در ایران
قیمت نخود صادراتی عمده ایرانی

قیمت نخود صادراتی عمده به چه صورت محاسبه می شود؟ به چه میزان تخفیف برای خرید عمده نخود صادراتی داده می شود؟ کدام شرکتها قیمت نخود صادراتی عمده را با نرخ کارخانه به فروش می رساند؟ شما می توانید برای پاسخ به این سوالات با مشاورین شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

فروش نخود صادراتی به قیمت درب کارخانه

فروش نخود صادراتی به قیمت درب کارخانه

معمولا برای صادرات نخود از نخود درشت و یا نخود تک خان استفاده می شود. این نوع نخود از نظر قیمت ، بالاترین نرخ را در میان نخودهای سایز بندی شده دارد. بهترین راه برای خریدی مقرون به صرفه ، خرید نخود صادراتی از کارخانه می باشد. شرکتهای معتبر خرید و فروش نخود ، از مراکزی می باشند که نخود را به قیمت درب کارخانه بفروش می رسانند.

شرکت حبوبات آسیال، فروش نخود صادراتی را به قیمت کارخانه به تجار محترم عرضه می نماید. لذا از صادر کنندگان و فعالان در بازار حبوبات دعوت به عمل می آید، که جهت خرید نخود صادراتی با این مرکز فروش تماس حاصل و هماهنگی لازم را به عمل آورند

قیمت نخود صادراتی عمده برای تاجران

نخود برای صادرات معمولا در تناژهای ۱۰۰ تن، ۲۰۰ تن، ۳۰۰ تن و… معامله می شود. این حجم بالا از خرید باید با قیمت منصفانه باشد تا تاجر متضرر نشود. قیمت فروش نخود عمده با حجم های بالا  از سوی مراکز فروش معتبر صد در صد شامل تخفیف های زیادی می شود. قیمتی که هم خریدار از آن نفع ببرد و هم فروشنده. فروش نخود عمده با حجم بالا اگر هم که حاشیه سود کمی داشته باشد باز هم برای فروشنده سود قابل توجهی به همراه دارد.

انواع نخود صادراتی تولید شده در ایران

انواع نخود صادراتی تولید شده در ایران

تقریبا تمامی انواع نخود تولید شده در ایران قابلیت صادرات را در بازارهای جهانی دارند. اما بازارهای هدف برای صادر کردن انواع مختلف نخود متفاوت است. انواع نخود ایران عبارتند از:

  1. نخود تک خان با سایز ۱۰
  2. نخود دو خان با سایز های ۱۰-۹ و یا ۹-۸
  3. نخود سه خان با سایزهای ۹-۸-۷ و یا ۸-۷-۶
  4. نخود چهار خان با سایز ۹-۸-۷-۶
  5. نخود فلافلی با سایزهای ۶-۵ و یا ۵-۴
  6. نخود لشکری در هم

البته لازم به ذکر است که نخود سایز ۱۰ و نخود دو خان و نخود سه خان بیشترین میزان صادرات را در بین انواع دیگر دارد.در بین انواع نخود صادراتی نخود لشکری از میزان صادرات کمتری برخوردار است.

بزرگترین تولید کنندگان و فروشندگان نخود صادراتی در استان کرمانشاه فعالیت دارند و شرکت حبوبات آسیال یکی از بزرگترین فروشندگان انواع نخود کرمانشاه می باشد که با سابقه چندین ساله خود بهترین نوع نخود مصرفی را روانه بازار داخلی و خارجی می کند.

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید از طریق شماره درج شده در سایت با ما در تماس باشید

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.