مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود محلی درجه یک کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود محلی چیست؟اطلاع از قیمت نخود محلیفروشنده بهترین نخود محلی درجه یکبهترین نخود با کیفیت کرمانشاه برای صادرات
قیمت نخود محلی درجه یک کرمانشاه

قیمت نخود محلی را از کجا بدانیم؟ به چه نخودی، نخود محلی می گویند؟ نخود محلی درجه یک کرمانشاه را از کدام فروشنده خریداری کنیم؟خرید نخود محلی بدون واسطه را از شرکت حبوبات آسیال انجام دهید.

نخود محلی چیست؟

نخود محلی چیست؟

نخود محلی به نخودی گفته می شود که در بین کشاورزان منطقه به صورت هر ساله کشت می شود. این نخود در اوایل فصل بهار کشت و در اوایل تابستان برداشت می شود .کشت این نخود با دست است و بدون کود شیمیایی و سم به عمل می آید و کاملا ارگانیک می باشد. از دیگر ویژگیهای نخود محلی می توان به:

  1. زودپز بودن
  2. دانه درشتی دارد
  3. رنگ نخودی روشنی دارد
  4. در زمان پخت طعم خوبی دارد و …

اشاره کرد. نخود محلی به دو صورت کشت می شود، آبی و دیم .در میان کشاورزان نخود محلی بیشترین میزان کشت نخود را در مقایسه با نخود پاییزه دارد. قیمت نخود محلی نسبت به نخود پاییزه از قیمت بالاتری برخوردار است .

اطلاع از قیمت نخود محلی

برای اطلاع از قیمت نخود محلی دو روش وجود دارد.

  1. روش سنتی و خرید حضوری
  2. روش اینترنتی و خرید غیر حضوری

همانطور که در بحث قبل اشاره کردیم قیمت نخود محلی از نخود پاییزه بالاتر است. اما به دلیل نوسانات قیمت در بازار حبوبات نمی توان قیمت روز نخود محلی را اعلام کرد برای اطلاع از شرایط خرید عمده و اینترنتی و قیمت انواع نخود، نحوه بسته بندی و حجم محصولات با شماره تلفن های معرفی شده در سایت تماس بگیرید و یا درخواست خود را بطور دقیق از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل و سایت برای ما ارسال کنید.

فروشنده بهترین نخود محلی درجه یک

فروشنده بهترین نخود محلی درجه یک

بهترین نخود محلی را باید از بهترین فروشنده نخود خریداری کنید. شناخت انواع نخود کار پیچیده و سختی است که تنها فروشندگانی که در بازار حبوبات فعالیت چند ساله دارند می توانند نخود مرغوب را از نا مرغوب تشخیص دهند. اگر شما از مشتریان و خریداران نخود محلی درجه یک هستید، حتما از فروشندگان قابل اطمینان در بازار حبوبات ، .محصول خود را تهیه کنید.

فعالان بازار حبوبات ، می توانید جهت خرید و قیمت نخود محلی و دیگر ارقام و انواع نخود کرمانشاه ، با کارشناسان متخصص این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

بهترین نخود با کیفیت کرمانشاه برای صادرات

بهترین نخود با کیفیت کرمانشاه برای صادرات

به جرأت می توان گفت که تمامی انواع نخود کرمانشاه قابلیت صادرات را دارند. اما در بحث صادرات باید بهترین نخود را صادر کرد. درشتترین سایز نخود که به نخود سایز ده معروف است و همچنین نخود دو خان (۹-۸) و نخود سه خان (۹-۸-۷) از با کیفیت ترین نخود کرمانشاه جهت صادرات استفاده می شود. نخود صادراتی دارای ویژگیهای زیر می باشد:

  1. عاری از ضایعات و سنگریزه
  2. بار امساله باشد
  3. سوراخ و حشره زده نباشد
  4. سایز بندی شده باشد
  5. بسته بندی صادراتی داشته باشد
  6. زودپز و رنگ روشنی داشته باشد

انواع نخود صادراتی تولید شده در این مرکز فروش با تناژ بالا فراهم می باشد. اگر می خواهید نخود صادراتی مرغوب و درجه یک را جهت صادرات به کشورهای همسایه خریداری نمایید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای خرید و فروش انواع نخود صادراتی با تیم فروش ما در ارتباط باشید

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.